Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykt skeptiske folk er ? ;P

Det er ikke noe jeg har spikka på sløyden det her.. Det er Skikkelige foringer av god kvalitet.

Kosta meg 3200 alt i alt.

Så de Går ikke under 2000.

Mvh A!

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja okey. Eg var mere på jakt etter powerflex (polyrethan eller hva det nå heter). For eg skal bruke det på en registrert bil. Men takk for info

Skrevet

Haha, den siste der kom feil ut andre;p

altså, delrin foringer vil jeg tøre og påstå er vel så gode som powerflex. Delrin er vel også Polyurethan.

Menne tilbake til handelen. Du kan få Lakk med tynner og herder til bakfangeren du ønsker deg. Diamantsvart 181. Har det ståans. Kan lakke den for deg også om ønskelig. Også har jeg en kina 250 atv med gåen tenningsføler:p har penger og. Men må bli kvitt litt greier. hehe.

Er interessert i foringene dine, og om du har noe senk a no slag til e30.

og sorry for det med Lmm. Har ikke vært på det verksted enda. lat. hehe

Skrevet

jeg har orginale frontlykter til e36. de kan du få, og noen ekstra kroner i mellom. send meg en pm, så blir vi enige om en pris. trenger virkelig noen gode foringer nå :)

Skrevet

Hehe.. Hva tenkte du på da? :).

Ja disse er gode å stive foringer , er hakket over powerflex på stivelsen.

Tja , det hadde vært greit om det var bare bakfangeren som skulle vært lakka, er litt mer en det , så da tar jeg det bare med en lakkerer.. Leketøy har jeg som jeg også prøver å bli kvitt =)

Trenger egentlig bare penger da jeg har ett stk verksted som venter på støyp :) Har ikke det lenger desverre.. Jeg har bare noen fjører til e36.

LMM kunne jeg tenkt meg fort :)

Haha, den siste der kom feil ut andre;p

altså, delrin foringer vil jeg tøre og påstå er vel så gode som powerflex. Delrin er vel også Polyurethan.

Menne tilbake til handelen. Du kan få Lakk med tynner og herder til bakfangeren du ønsker deg. Diamantsvart 181. Har det ståans. Kan lakke den for deg også om ønskelig. Også har jeg en kina 250 atv med gåen tenningsføler:p har penger og. Men må bli kvitt litt greier. hehe.

Er interessert i foringene dine, og om du har noe senk a no slag til e30.

og sorry for det med Lmm. Har ikke vært på det verksted enda. lat. hehe

Skrevet

Tja , hadde tenkt å selge e36 nå da jeg har kjøpt meg ny bil ..

Men hva ser du for deg for lyktene ? og hva får jeg imellom.

Du kan godt ta å sende meg en pm :)

jeg har orginale frontlykter til e36. de kan du få, og noen ekstra kroner i mellom. send meg en pm, så blir vi enige om en pris. trenger virkelig noen gode foringer nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...