andreee Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Sykt skeptiske folk er ? ;P Det er ikke noe jeg har spikka på sløyden det her.. Det er Skikkelige foringer av god kvalitet. Kosta meg 3200 alt i alt. Så de Går ikke under 2000. Mvh A!
bbmw Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Ja okey. Eg var mere på jakt etter powerflex (polyrethan eller hva det nå heter). For eg skal bruke det på en registrert bil. Men takk for info
andreee Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Disse var også kjøpt inn for en gate registrert bil.. ?
andreee Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 Selges samlet.. Trenger jo ALLTID nye foringer til bilen..
andreee Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Må dere se til å få orden på understellet deres gutter =)
Gjest atlis Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Haha, den siste der kom feil ut andre;p altså, delrin foringer vil jeg tøre og påstå er vel så gode som powerflex. Delrin er vel også Polyurethan. Menne tilbake til handelen. Du kan få Lakk med tynner og herder til bakfangeren du ønsker deg. Diamantsvart 181. Har det ståans. Kan lakke den for deg også om ønskelig. Også har jeg en kina 250 atv med gåen tenningsføler:p har penger og. Men må bli kvitt litt greier. hehe. Er interessert i foringene dine, og om du har noe senk a no slag til e30. og sorry for det med Lmm. Har ikke vært på det verksted enda. lat. hehe
bmwe30is Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 jeg har orginale frontlykter til e36. de kan du få, og noen ekstra kroner i mellom. send meg en pm, så blir vi enige om en pris. trenger virkelig noen gode foringer nå
andreee Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Hehe.. Hva tenkte du på da? . Ja disse er gode å stive foringer , er hakket over powerflex på stivelsen. Tja , det hadde vært greit om det var bare bakfangeren som skulle vært lakka, er litt mer en det , så da tar jeg det bare med en lakkerer.. Leketøy har jeg som jeg også prøver å bli kvitt =) Trenger egentlig bare penger da jeg har ett stk verksted som venter på støyp Har ikke det lenger desverre.. Jeg har bare noen fjører til e36. LMM kunne jeg tenkt meg fort Haha, den siste der kom feil ut andre;paltså, delrin foringer vil jeg tøre og påstå er vel så gode som powerflex. Delrin er vel også Polyurethan. Menne tilbake til handelen. Du kan få Lakk med tynner og herder til bakfangeren du ønsker deg. Diamantsvart 181. Har det ståans. Kan lakke den for deg også om ønskelig. Også har jeg en kina 250 atv med gåen tenningsføler:p har penger og. Men må bli kvitt litt greier. hehe. Er interessert i foringene dine, og om du har noe senk a no slag til e30. og sorry for det med Lmm. Har ikke vært på det verksted enda. lat. hehe
andreee Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Tja , hadde tenkt å selge e36 nå da jeg har kjøpt meg ny bil .. Men hva ser du for deg for lyktene ? og hva får jeg imellom. Du kan godt ta å sende meg en pm jeg har orginale frontlykter til e36. de kan du få, og noen ekstra kroner i mellom. send meg en pm, så blir vi enige om en pris. trenger virkelig noen gode foringer nå
andreee Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Du vet hva jeg vil ha .. Få den Lmm og 1500 så kan du komme å hente de idag =)
andreee Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Da trenger jeg ikke LMM lenger, Selges....
andreee Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Ingen som skal oppgradere/skifte ut foringer i vinter? 2000 INK frakt til førstemann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå