Gå til innhold

Fredrik´s 118D 2006

fredrikt
 Share

Anbefalte innlegg

Da var ny bil endelig hjemme :D Blei en 2006 modell 118D med 2.0 liter motor på 122 hester. Var selv i Tyskland og hentet den, og er strålende fornøyd med egenskapene. Null problem å ligge i 160, og hadde den også oppe i 210, uten problemer :D:D Veldig fin i lakken, ingen riper / skader, har kun funnet to steinsprut i fronten, bitte små på panseret. Planen er 19" men blir vel ikke før til sommeren igjen :P

Av utstyr har den:

Sportseter

M-tech multifunksjonsratt

M-tech girkule

M-tech understell

Svart tak

Advantage pakke

Komfort pakke

Oppgradert Hi-Fi pakke

PDC

Regnsensor

Cruise Controll

Sikkert noe jeg har glemt å :P

Kommer flere bilder, innvendig og litt sånn.

7vfqrm2pj5ctgzan9d1x.jpg

1jqi2fr6hccl3d6y3rbd.jpg

q6gv6dvp8ufqcixw72v3.jpg

x6k2h5ysps88huzfh6n5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer Fredrik. Så ut til å være en fin bil dette. Kommer til å bli uvant å se deg i denna. hehe

Har du planer om chip? :)

hehe, er stor forskjell fra 94 modell E36 til en 2006 modell :P Har sett på chip ja, så kommer vel en om ikke så alt for lenge :D Skal du oppover til Våler i helga eller? På BMW treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Fredrik. Så ut til å være en fin bil dette. Kommer til å bli uvant å se deg i denna. hehe

hehe, er stor forskjell fra 94 modell E36 til en 2006 modell :P Har sett på chip ja, så kommer vel en om ikke så alt for lenge :D Skal du oppover til Våler i helga eller? På BMW treff?

Er det BMW treff på Våler?

Nei, det visste jeg ikke gitt. : /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det BMW treff på Våler?

Nei, det visste jeg ikke gitt. : /

BMW treff på Våler til helga jo :) Tenkte å prøve bilen en tur på banen :D Blir ikke noe sånn ville greier men få prøvd den litt bare, kjipt å dra ut eller smelle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke M utvendig nei :( Har tenkt på å sette på komplett orginalt men vet ikke helt enda. Satt forresten akkurat å så på din bil, hvordan modell er det egentlig? :)

Det hadde jeg ikke gidda (og kommet ikke til å gjøre selv), for jeg syns seriøst at M-sport fronten på 1-serie er rar. Jeg tror den som kommer på M1-en blir penere - det er ikke mye av den som er vist, men den ser bedre ut. M-sport bakfangeren derimot er veldig tøff, så den kunne jeg godt tenkt meg, meeen blir vel rart med M-tech bak og facelift front.

Forøvrig er det egentlig standardfronten på pre-facelift som ser mest ut som en tradisjonell M-sport front - ligner mye på M-tech til E46 f.eks.

Forøvrig gratulerer med fin bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...