fredrikt Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Da var ny bil endelig hjemme Blei en 2006 modell 118D med 2.0 liter motor på 122 hester. Var selv i Tyskland og hentet den, og er strålende fornøyd med egenskapene. Null problem å ligge i 160, og hadde den også oppe i 210, uten problemer Veldig fin i lakken, ingen riper / skader, har kun funnet to steinsprut i fronten, bitte små på panseret. Planen er 19" men blir vel ikke før til sommeren igjen Av utstyr har den: Sportseter M-tech multifunksjonsratt M-tech girkule M-tech understell Svart tak Advantage pakke Komfort pakke Oppgradert Hi-Fi pakke PDC Regnsensor Cruise Controll Sikkert noe jeg har glemt å Kommer flere bilder, innvendig og litt sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Ser ut som en kjempefin bil og jeg skjønner du er fornøyd med kjøreegenskapene m understellet gjør virkelig susen. Det jeg ser du mangler er m eksteriør pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Er ikke M utvendig nei Har tenkt på å sette på komplett orginalt men vet ikke helt enda. Satt forresten akkurat å så på din bil, hvordan modell er det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Gratulerer Fredrik. Så ut til å være en fin bil dette. Kommer til å bli uvant å se deg i denna. hehe Har du planer om chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Gratulerer Fredrik. Så ut til å være en fin bil dette. Kommer til å bli uvant å se deg i denna. heheHar du planer om chip? hehe, er stor forskjell fra 94 modell E36 til en 2006 modell Har sett på chip ja, så kommer vel en om ikke så alt for lenge Skal du oppover til Våler i helga eller? På BMW treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Gratulerer Fredrik. Så ut til å være en fin bil dette. Kommer til å bli uvant å se deg i denna. heheHar du planer om chip? hehe, er stor forskjell fra 94 modell E36 til en 2006 modell Har sett på chip ja, så kommer vel en om ikke så alt for lenge Skal du oppover til Våler i helga eller? På BMW treff? Er det BMW treff på Våler? Nei, det visste jeg ikke gitt. : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Gratulerer Fredrik. Så ut til å være en fin bil dette. Kommer til å bli uvant å se deg i denna. heheHar du planer om chip? hehe, er stor forskjell fra 94 modell E36 til en 2006 modell Har sett på chip ja, så kommer vel en om ikke så alt for lenge Skal du oppover til Våler i helga eller? På BMW treff? Er det BMW treff på Våler? Nei, det visste jeg ikke gitt. : / BMW treff på Våler til helga jo Tenkte å prøve bilen en tur på banen Blir ikke noe sånn ville greier men få prøvd den litt bare, kjipt å dra ut eller smelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Åja, det visste jeg faktisk ikke. Er morro på Våler, synd det er litt lang unna bare : / Hadde vært gøy å prøvd bilen litt på bane ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Er ikke M utvendig nei Har tenkt på å sette på komplett orginalt men vet ikke helt enda. Satt forresten akkurat å så på din bil, hvordan modell er det egentlig? Det hadde jeg ikke gidda (og kommet ikke til å gjøre selv), for jeg syns seriøst at M-sport fronten på 1-serie er rar. Jeg tror den som kommer på M1-en blir penere - det er ikke mye av den som er vist, men den ser bedre ut. M-sport bakfangeren derimot er veldig tøff, så den kunne jeg godt tenkt meg, meeen blir vel rart med M-tech bak og facelift front. Forøvrig er det egentlig standardfronten på pre-facelift som ser mest ut som en tradisjonell M-sport front - ligner mye på M-tech til E46 f.eks. Forøvrig gratulerer med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Takk takk Var litt høy pris, for har kostet på E36´n vanvittige summer så gidder ikke koste på denna alt for mye unødvendig Kan hende det blir fangerene fra M1 en gang i tiden, spørs litt på pris og økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Er ikke M utvendig nei Har tenkt på å sette på komplett orginalt men vet ikke helt enda. Satt forresten akkurat å så på din bil, hvordan modell er det egentlig? Min er 06 den også.. gikk fra 94 E36 som deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Utfordringen er at det kan hende at M1-fangeren blir bredere enn våre biler er, M-ene har ofte bredere skjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Utfordringen er at det kan hende at M1-fangeren blir bredere enn våre biler er, M-ene har ofte bredere skjermer. Ja sant det, at den får bredere buer som M3 f.eks.. Men kan jo hende de lager M1 fanger som passer E87 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Står'n på jobben til faren sin da. hehe Den så jo veldig fin ut innvendig også, hvo lang har den gått ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå