Kenneth730i Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Automat kasse og Diff selges til E32 730i Har også diverse andre deler liggende spør om det er noe du trenger Bud mottas Link to comment Share on other sites More sharing options...
635csi Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Har du dette instrumentpanelet? Fra bil uten AC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth730i Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 Har du dette instrumentpanelet? Fra bil uten AC? det har jeg skal få tatt et bilde av det jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
635csi Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Flott Er litt interessert i hvordan den ser ut på baksiden. Finnes to typer visstnok, en med 3 kontakter og en med 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth730i Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 stemmer nok det, om jeg ikke ta feil så er den 3dje kontaken til den lille vifta som trekker inn å måler lufttemperaturen i bilen, ser at den ikke er der på panelet du har avbildetet her Link to comment Share on other sites More sharing options...
635csi Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Dvs. at panelet ditt ikke er samme som jeg er på utkikk etter altså? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth730i Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Vet ikke som sagt så er det ikke AC i min, men den regulerer temperaturen etter luft temperatur inne i bilen. Legger ut bilder av den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
635csi Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Okay. Skal sjekke opp litt om det er samme utgaven. Du hører fra meg igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
635csi Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Det er nok feil type dessverre. Trenger fra 89-mod. og nyere, uten det luftinntaket for temp.regulering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts