kjellke Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Hei, vurderer nå og selge big brakekit'et som jeg har til E30. Grunnet det ser ut til jeg legger prosjektet på is. Det er ett Wilwood kit og dimensjonene er følgende: Svarte 4stemplede calippere med 345*28 mm skiver. Alt følger med for bolt on på E30 Ubetydelig brukt, kjenner ikke slitekant med negelen en gang. Hbo. 5800 + frakt Låner bilde fra gamle salgsannonse: Bedre bilder kan komme på forespørsel, f.eks ved siden av en 1,5 liters flaske. Stålomspunnende bremseslanger medfølger også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordah Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 må bare vente til den 20, så får du kanskje et bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellke Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 Den er grei Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Er det borret til 5 bolt også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellke Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 Det tørr jeg desverre ikke svare deg på :\ skal ta de med ut og prøve de på en e36 en dag for og sjekke opp det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellke Posted September 20, 2010 Author Share Posted September 20, 2010 bump, har fått bud på 6k + frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkw89 Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 ser nesten ut som det er feil klosser synes nå jeg men Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellke Posted September 20, 2010 Author Share Posted September 20, 2010 Hæ, hvordan kan det se sånn ut når du ikke en gang ser klossene på bildet? Klossene henger på en splint så jeg tror det hadde vert vanskelig og puttet feil klosser på disse bremsene :b edit: Ser du på bilde 2 så ser du hva jeg mener Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkw89 Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 tenkte bare på slitebanen til klossene som man kan se på skivene .... men jeg VET ikke...bare litt etter det jeg har av bilerfaring, med tanke på borringa og flaten på skiva Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellke Posted September 21, 2010 Author Share Posted September 21, 2010 Det har jo med bredden på caliperne og gjøre, bremseklossene kan jo ikke stikke utenfor på nedsiden, og caliperne er helt nedtil når det står montert, så om dette ikke er som det skal, så er det isåfall calippere som er feil hehe. men ingen fare det er ikke det, man finner liksom ikke ett caliper som er 15 cm bredt Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellke Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordah Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 er fortsatt intressert. venter fortsatt på lønn.. hva er hele navnet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BD Racing Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Tuv godkjent ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellke Posted October 5, 2010 Author Share Posted October 5, 2010 Vet desverre ikke hele navnet eller om det er tuv godkjent da jeg kjøpte det her på bimmers. Jeg har ivertfall ingen papirer på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellke Posted October 12, 2010 Author Share Posted October 12, 2010 BUMP. tordah, hvordan går det med den lønningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts