Kobar Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hva koster en ny frontrute ferdig monter i e36 coupè egentli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 sjekk forsikringa di, sikkert rutebytte i den om du har noe mere enn ansavarforsikring.. da ligger der på ca 2000,- ingen bonustap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Skjedde en ulykke med prosjektbilen min idag, har ikke vært skilt på den på 1 år.. så det går nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 2500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 men hva koster det om man ikke har forsikring? ser ikke ut til å kunne kjøpe frontrute hos koed eller gs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 De har frontrute hos GS jo... 51318174012 (51318174012) Frontrute grønn org 2.802,50 Men kan du ikke bare vente til du har skilter på den igjen og ta det på forsikringen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 De har frontrute hos GS jo...51318174012 (51318174012) Frontrute grønn org 2.802,50 Men kan du ikke bare vente til du har skilter på den igjen og ta det på forsikringen da? akkurat ja, det er jo ikke så helværst pris det egentlig... men det gikk jo med ett panser og en skjerm også.. så dyrt nok blir det bilen må igjennom eu-kontroll før jeg får skilter og forsikring, så ruta bør nok skiftes rett etter lakkering.. slipper da ihvertfall å maskere frontruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 er frontruta lik på sedan, coupè, cab og compact? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Råder deg til og ta ut frontruta før lakkering. Du skjønner nok grunnen til "hvorfor" selv tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 visst du får eit verksted til å bytte den så må du ut med ca 6000kr, var i vertfall det eg fekk priser på siden eg ikkje hadde del kasko eller kasko på gamle bilen (e36) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Har du ikke noen som kan trykke på EU-knappen for deg? Hehe.. Og jeg tror coupé og cab har lik frontrute... uten at jeg har sjekka. De deler ihvertfall mange andre karosserideler som ikke deles med sedan/touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 finnes det noen DIY på hvordan man tar ut å setter inn nytt vindu da noen plass? Er vell vanlig å skifte alt til nytt når det gjelder pakninger og lister rundt ruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå