Glennski Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hei. Skal selge bilen min nå, en E36 318iA 1992' Bilen fremstår som bra, ingen tekniske mangler eller feil Nylig EU-godkjent, byttet katalysator og hjullager v.b i forbindelse med dette. Veldig lite rust, noe overflaterust på kanaler og litt på baksjermene, men tenkte å pusse og lakke dette før salg. Bilen har litt dårlig lakk her og der; nevner litt på panser og litt på fremskjermen på høyre side. Dette syns ikke fra avstand. Bilen har pr idag gått 214665KM Motor er da en M40B18 som det fremgår av årsmodellen, starter og går veldig bra. Kort og enkelt, en EU-godkjent bil som er ypperlig til pendlebil, eller arbeidsbil da den er ganske drivstoffgjerrig. Hva kan jeg sette prisen til synes dere? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 15-25 tenkte jeg når jeg leste tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 15-25 tenkte jeg når jeg leste tråden Ja, tenkte sånn ca 20000,- selv Takk da vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå