ForesT Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Min BMW 135i -08 Motorn är original, har eftermonterat följande delar: -BMW Performance front spoiler -BMW Performance rear spoiler in carbon -BMW Performance front splitter in carbon -BMW Performance front grill -BMW Performance chassis -BMW Performance silencer system -BMW Performance break discs -BMW Performance side skirts -BMW Performance Short Shift -Mirrors painted black -Diffuser painted black -AC Schnitzer pedals Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Herlig bil! Dette er 3l med twinturbo? Denne må jo gå styggfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForesT Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Herlig bil! Dette er 3l med twinturbo? Denne må jo gå styggfort. Twin turbo og 306 hk, den går riktigt bra och är väldigt skön att köra Den är lite långsammare än M3 e46, förlorar mest i växlingarna om det är SMGII (jag har manuell). Hade jag köpt bilen ny hade jag nog tagit automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Et av forumets grommeste den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capoldriahn Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Ah, dette er drømmebilen. Enten 135i eller E82 M1, når de får ut finger'n og får lansert den. Flott bil, eneste jeg egentlig ikke liker er felgene, men det er kun om jeg er i det kresene hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 10 poeng av 10 mulige! Lekker modell, lekker farge og lekker motor. Jeg er litt misunnelige på dere svensker når det kommer til pris på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Dette er kult! Få på nytt eksosanlegg da blir lyden helt syk. Har du den på Norske skilter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Flott bil! Mener jeg har sett denne på 1addicts tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Å fy faen så grom ....! Rått...! Perfekt i mine øyner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 ForesT... : Ingen gillar dig.....Hah skitsnygg bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 rolig leksak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForesT Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 hehe...kul att ni gillar bilen! Finns fler bilder på 1addicts. Capoldriahn: Eg lurer på Performance fälgar milhouse: Det är Performance eksosanlegg, låter väldigt bra Har svenska skyltar på bilen ellers hade jag ikke hatt råd. Men det går ju bara att ha så ett år, sen måste bilen norskregistreras Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Bare lurer på hvor mye du betalte for den, på svenske skilter? Trenger ikke eksakt beløp, men sånn cirka pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Meget lekker Bmw! Hvor i Hedmark holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå