ForesT Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Bare lurer på hvor mye du betalte for den, på svenske skilter? Trenger ikke eksakt beløp, men sånn cirka pris? Begagnade koster de ca 330.000 SEK idag (ca 400.000 NOK), var ungefär samma när jag köpte min. Skulle gissa att det är dubbla priset i Norge? Är vansinnigt dyrt med bilar här Haug: i Elverum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Aha, ikke langt unna Hamar Våler i helgen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 400000 for en slik røver? Faen, vi blir tatt hardt bakfra i nisselandet når vi kjøper bil med mer enn 1,4 liters motor:lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForesT Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Aha, ikke langt unna Hamar Våler i helgen kanskje? Eg sikter på det EirikL: hehe...jag tycker verkligen synd om er. Du kan jämföra begagnade priser på www.blocket.se och nya på www.bmw.se Det bästa är att jobba ihop pengar i Norge och sen flytta till Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Bare lurer på hvor mye du betalte for den, på svenske skilter? Trenger ikke eksakt beløp, men sånn cirka pris? Begagnade koster de ca 330.000 SEK idag (ca 400.000 NOK), var ungefär samma när jag köpte min. Skulle gissa att det är dubbla priset i Norge? Är vansinnigt dyrt med bilar här Haug: i Elverum Hehe, ikke rart du har svenske skilter Er ofte jeg leker med tanken om å bo rett over grensa, og pendle til Norge for å jobbe Biler til halv pris går det ann å ofre litt for Kos deg på Våler! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå