thorbis Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 har en fanger fra csl liggende. har vært en liten skade på den men er reparert nå. bilder kommer bud. (kan tas med til bmwccn sitt treff på våler nå til helga.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenno Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Foran eller bak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorbis Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 foran. glemte d jg hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenno Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 He he , hadde sikkert vært tøft på touringen men må dessverre passe om du ikke tilfeldigvis trenger div fra m50 motor da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorbis Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 dårlig med m50 hrt i gården Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Har du noen formening om pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorbis Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 nei ikke enda desverre. jeg får den ikke hjem før i morra så må se over den mer nøye føre jeg kan si noe pris suns jeg. greit og sjekke ting først så jeg ikke seller noe som ikke er brukanes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hidlen Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Er denne solgt? BIlder og pris?=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorbis Posted November 15, 2010 Author Share Posted November 15, 2010 kappa opp og kasta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Var den såpass dårlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorbis Posted November 15, 2010 Author Share Posted November 15, 2010 var så mye jobb på den så gadd ikke og ha den i garasjen lenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts