jonr- Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Kunne du fraktet et varmespparat fra en 318 e36 fra Skien til vålerbanen?jeg trenger nytt til bruksbilen. Du skal få en vinflaske! Send meg pm med mobilnr ditt:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SofaKingFresh Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Skulle gjerne gjort det, om jeg skulle innover :/ Kan høre med noen folk rundt om om de skal innover, og om de kan ta det med for deg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonr- Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Da er du 1 knupp. Noen andre som vet de kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertN Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Har ikke bestemt om jeg skal innover enda da det er dårlig med bensin penger om dagen, men kan si ifra hvis det blir noe i morgen ettermiddag Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushs Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Ja si ifra hvis noen skal så hadde det hvert kjempeflott Er ikke stor, så tar ikke mye plass Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikt Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Tror jeg skal innover på søndag, hvis det hjelper? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushs Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Jaja, bare han får delen sin så tror jeg ikke det er noe problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonr- Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Mange gode hjelpere her, men det skulle helst vært på lørdagen. Kanskje dukker det opp noen Ila morgendagen det er da Marcushs som selger delen til meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikt Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Hadde jo gått hvis han fikk avtalt med noen der som skal være på søndagen å, eventuelt styret også kunne jeg hentet den på søndag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NA Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Kan jo ta den med for deg på søndag jeg jon. Men skal da vel kjøre da du å? heheheh Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonr- Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Ja men da ordnet det seg da:) snille folk altså. Dere får god karma:) Marcus: sender du kontaktinformasjon og adr til Fredrik fra skien ? Også sender vel du info til Nicolai, Fredrik? Send meg kontonr på sms, så overfører jeg i morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushs Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Så bra Skal jeg levere delen til fredrikt da? Kan levere den i morgen, lørdag formiddag og søndag formiddag. Opp til hva han kan Skal sende deg en sms, og sende kontaktinfo til fredrikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts