Crazy-Kid Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Jeg holder på å vurdere et bil kjøp. Hva er en normal pris på en 330 XI, 160k km, 2003 mod (facelift) ? Den er kjøpt ny i norge, skinn, xenon og har full service historikk. Farge: Grønn. En god del slite deler som er byttet så den skal være 100% teknisk og gå glatt igjennom eu-kontrollen som er i januar. Hvordan er disse å selge igjen?
-Roger- Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Hvordan er disse å selge igjen? Det kommer an på hva du forlanger for den! Er nok sikkert flere som søker etter 320d men ikke noe umulig bil å selge.
Crazy-Kid Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Hvordan er disse å selge igjen? Det kommer an på hva du forlanger for den! Er nok sikkert flere som søker etter 320d men ikke noe umulig bil å selge. Hehe klar over det. Tenkte litt på populæritet
-Roger- Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Tja, jeg vil vel si det er selvfølgelig populære biler. Skulle ikke være så vanskelig og selge dersom den ikke har veldig spesielle individual farger e.l, noe jeg regner med den ikke har siden du ikke skriver det. Jeg har hatt en 330xd en gang og det var en kanonbil. Den solgte jeg på ca 2 uker. Men jeg vil dessverre påstå at dersom du ser etter 4hjulstrekk i den prisklassen som e46 så ville jeg kanskje sett litt på konkurrenten Audi A4 quattro. For all del, jeg liker bmw'n bedre, men det er ikke noen hemlighet at audi har vært langt mer frempå når det gjelder 4hjulstrekksystem og solgt maaange flere eksemplarer enn bmw. Sannheten er at du vil sikkert finne en mer fornuftig og nyere osv for samme sum som en bmw. Skal du ikke ha 4 hjulstrekk så vil jeg si saken er biff! Da kjøper du BMW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå