Rabies Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Jeg har byttet rattstamme på bilen min, men har ikke nøkkel til denne så må finne en alternativ måte å få ut tenningslåsen. Har sett at noen borrer den ut, men skjønner ikke helt hvor jeg skal borre. Inn i det lille hullet man vanligvis bruker sammen med nøkkelen? I selve låsen? Kim er forvirra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Hopp... Savner bilen min nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Flattrekker i låsen, stor rørleggertang, vri om da knekker du det meste inni der hehhe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Hmmm, hørtes faktisk ikke så dumt ut Prøvd det selv eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halbakken Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg2 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Finn deg en stor treskru å skru inn akurat dær du ville setta nøkkeln å tight til åsså røkke du den ut, funke som faen. Så e det bare å vri rundt å inn med "låsepinne" å trekke den ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Rabies: Ja prøvde det selv på en MX5... ikke BMW; men er jo samme opplegget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Gull. Da blir det voldsutøvelse mot tenningslåsen i morra. Skulle prøve i dag, men fikk ikke tid, og nå må jeg drikke øl Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 ØL! ØL! OG mere øl! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts