Rabies Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Jeg har byttet rattstamme på bilen min, men har ikke nøkkel til denne så må finne en alternativ måte å få ut tenningslåsen. Har sett at noen borrer den ut, men skjønner ikke helt hvor jeg skal borre. Inn i det lille hullet man vanligvis bruker sammen med nøkkelen? I selve låsen? Kim er forvirra
SweetBMW Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Flattrekker i låsen, stor rørleggertang, vri om da knekker du det meste inni der hehhe
Rabies Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Hmmm, hørtes faktisk ikke så dumt ut Prøvd det selv eller?
Berg2 Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Finn deg en stor treskru å skru inn akurat dær du ville setta nøkkeln å tight til åsså røkke du den ut, funke som faen. Så e det bare å vri rundt å inn med "låsepinne" å trekke den ut
SweetBMW Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Rabies: Ja prøvde det selv på en MX5... ikke BMW; men er jo samme opplegget
Rabies Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 Gull. Da blir det voldsutøvelse mot tenningslåsen i morra. Skulle prøve i dag, men fikk ikke tid, og nå må jeg drikke øl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå