E30Turboprosjekt Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Har nå byttet motornett på min 325 preface til Facelift motornett.. Fikk da en kontakt med 3 stikkere til overs like ved dynamoen.. Er det noen som kan hjelp meg med hva den er til?? Dårlig forklart kanskje men..... Får jeg trøbbel med noe annet ved å gjøre dette?? Noen som kan hjelpe en som er ny i denne BMW verdenen?? Prøvd å finne noe om det her på forumet men klarer ikke å finne noe jeg blir klokerer av på den biten..
E30Turboprosjekt Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 Ingen som har ett tips??
Kenneth730i Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 vet ikke hvordan det er på din men på 730n så har jeg tusen kontakter rundt i motorrommet som ikke er tilkoblet noe hehe, om allt funker greit så skal tu ikke tenke så mye over det tror jeg. evt finne en facelift modell å se hvor den går på den
ehrnst Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 er det en sånn to-polet eller trepolet sak, lik den som går til tps'en? i såfall har jeg to slike løse selv, den ene går til noe sånn kullfilter greier, og den andre går til en sensor som sitter på pluggledning #1
danielo Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 kan være en kontakt på toppen av bunnpanna,rett under dynamoen.. den er til oljenivådynamikk hvertfall.. eller under gasspjeldet der..
E30Turboprosjekt Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 Den er trepolet.. Kan ikke alle disse fine forkortelsene, så vet ikke hva tps er jeg Men har koblet til den som går ned i bunnpanna, er i nærheten der den jeg har til overs skulle vært.. Får hjerne i kveld, så får jeg se om den starter eller ikke Men ett annet problem som har dukket opp etter bytte av nett er att så fort jeg setter på igjen batteripolen så går kjørelys å alle lamper i instrumente på, uten att tenning står på.. Noen som har en god forklaring på det da??
stef Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Hei, fant du at av problemet? Holder på bytte om ledningsnettet jeg også. Så mulig samme problem oppstår hos meg.. Mvh stefan
ehrnst Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 er det noe problem da? ene er til kullfilteret, og den andre er til nivåføleren. Ingen av disse må du ha (sett at du har koblet tps, trigger og evnt kastet den til plugg#1)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå