DanielMK Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Det blir bestilling av kun mtech frontfanger i første omgang. ....men eg er 'redd', og trenger hjelp Har et "skrekk eksempel" her, da det er to e60'er som begge skal være påmontert mtech frontfanger. Vil IKKE havne opp med fangeren til venstre, for å si det på en mild måte... (ja, det er en u-original mtech fanger som har blitt litt FOR U-original) : - så spørsmålet er, hvor skal eg bestille for å få samme fanger som på bilen til venstre? Gs, eller koed? eller hvor.. Punger IKKE ut over 10 000 for en original fanger, desverre...lommeboka tillater ikke det for tida. Koed sin koster 4000, gs sin litt over 6000. hjælp? (håper eg ikke fornermer noen ved å poste bildet over, har sladdet skiltet og kuttet bildet så godt eg kunne....)
DanielMK Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Ja, og det er derfor eg trenger råd til hvor jeg bør bestille
HMW Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Kommer vel noe svar her fra noen som har bestilt fra de forskjellige stedene Jeg lurte også på å kjøpe uoriginal, men... liker bilen godt og synes det er greit med originale deler. Kjempefornøyd med det brukte jeg satte på min. Det var kun sideskjørt jeg kjøpte nytt og de kom fra gs. Vil tro du får meget god service der om du ringer. Slenger sikkert på litt rabatt til deg også. Husk at bak fangeren sitter det noen skumgummilignende saker som skal byttes når du bytter fanger. Mange som ikke gjør dette, men jeg ville gjort det (billige og)! Finner de på delekatalogen til gs. Utenom dette så er det jo alle smådelene i fangeren, inkludert lokkene over lyktespylere om du har det. Ofte er også skinnene som fester fangeren på siden dårlig, det finner du ut når du tar av fangeren. Ellers.... du må kappe til innerskjermene og fikse litt på noen innfestinger. Bak er det mye mye mer. Masser av plastdeler samt du må ha ny fangerbjelke. Men dette trenger du jo ikke tenke på
DanielMK Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Uff det hørtes inviklet ut. Trur eg peiser bilen på verksted for å få ein som kan slikt til å gjere det for meg. Kappe til innerskjermene og fikse på innfestninger? Trudde Mtech fangeren var ganske plug-n-play eg..
HMW Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Mtech er smalere nederst så innerskjermene er for store. Er noe tilpassning. Deksel under motor passer heller ikke helt som det skal. Ofte på verksted så kjøper de bare inn alle delene som trengs og da blir det DYRT... men helt klart viktig å få det gjort skikkelig. Enkelt å kappe til da, bare frem med vinkelsliperen det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå