Jump to content

Mtech e60 frontfanger, HJELP?! (s.2)

DanielMK
 Share

Recommended Posts

Skal handle meg Mtech frontfanger til min 2004 e60 530d.

Spørsmålet mitt er: Gsbildeler selger Mtech frontfanger med alt tilbehør til 6200. Mens Koed har samme frontfanger til litt over 4000. Men på Koed sin frontfanger står det U-original.

Hva er forskjellen, og hva bør eg gå for? :?

...er jo betraktelig billigere fra Koed. Men, u-original...usikker??

Se side 2 for eksempel på RETT og GALT ...

er den på gs orginal da? Det koster jo litt for gitter og grøftelys. Tipper det fort koster 2-3k..?

Usikker om gs sin er original, men tror det med tanke på prisen ?? 6700 :shock:

Koed sin til 4000 - medfølger gitter, innfatninger og gitter (altså komplett...)

trur nok eg går for den u-originale, pga pris. Utseende er jo 100% likt, og ifølge koed skal passformen vere bra.

Spoilersett M-Technik M5-design med PDC Varenummer: 51-71-0-396-684 på Schmiedmann (http://www.schmiedmann.no/5_serie/E60/u ... 1.htm#4185) ->>> Det ser jo ut som Mtechnik? Men blir beskrevet som 'm5' ?

Jeg som har bomma helt her, og har trodd det var forskjell på mtech frontfangeren og m5 bakfangeren? Eller :P ?

m5 front:

attachment.php?attachmentid=3125&stc=1&d=1119986926

mtech:

wm_DSC07574_2.jpg

Forvirra når Schmiedmann beskriver fangerene som Mtech m5 design, når det egentlig er Mtech, og ikke M5.

Ja, det er forskjell på sideskjørtene. De selger noen forholdsvis rimelige på gs, jeg synes de er i god kvalitet.

Det er selvfølgelig også forskjell på bakfangere, men det visste du nok. Ser jo selvsagt best ut om man har hele pakka.. med speil og.. men de er jo SÅÅÅÅ dyre :(

Ja schmiedmann selger komplett mtech pakke til 10k (originalt). Men det blir dyrt når man tenker på lakk + montering....hadde ikke planlagt å bruke så mye peng på det. Så hadde egentlig tenkt å kjøpe kun frontfanger, siden eg er fornøyd med bakfanger og sideskjørtene. Men original frontfanger vs mtech frontfanger er det stor forskjell på. 8)

Synes egentlig original bakfanger er finere på e60 sedan eg ^^ .. ser ikkje den store forskjellen på mtech, bortsett fra at 'refleksene' er fjernet og det er en 'diffuser' . om det er finere...njaa... :? ikke i mine øyner.

ja speil er dyre, spesielt om man vil ha alle funksjonene som allerede er på de gamle. Jeg har varme, el justering, led lys under speilene som lyser når eg låser opp bilen, og aut. avblending. Og da blir det for dyrt..

edit: er det noen som har erfaring med mtech frontfangeren gsbildeler selger? den er uoriginal trur eg... Samme med Koed sin. Noen som har montert noen av disse? passform, bilder? :)