-
Innholdsteller
10923 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
12
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av Reef89
-
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i Reef89 sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
-
Ja tror jeg blir fornøyd med denne. Ellers går det bare i vanlig vedlikehold ja, alltid noe å finne på.
-
Det er helt riktig 😁 men satser på at denne klarer det meste for mitt bruk. Den var jo også på tilbud så da var det heller ikke noe å tenke på.
-
CR-MAXen ble solgt samme timen den ble lagt ut på Finn. Så plutselig i dag dukket denne opp i posten, AUTEL MK900. Har ikke prøvd den på bil enda, men har trykket endel for å legge inn mine innstillinger, 88 updates osv. og kan bare si med engang at dette er noe helt annet enn CR, selv om noen av menyene er sånn litt like. Her er det jo skikkelig nettbrett følelse bla. Bestilte med BT denne gang. Så får vi se videre hvordan denne funker på bil, den skal jo være en god grei type.
-
Fikk endelig prøvd nærlys og fjernlys i mørket (ikke helt mørkt heller) ,men er veldig fornøyd med lysbildet. Hadde vært gøy å prøve med en bil med original lyktene og sett om det var noe forskjell. Så det er bare å handle lykter @Hpi 😁😎
-
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i Reef89 sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
https://www.ba.no/ulykke-pa-askoy-bil-har-kjort-ned-skilt-og-inn-i-fjellvegg/s/5-8-3436088 -
Fikk liten «blå sky» ved hardt pådrag samt at jeg så den ene PCV ventilen svettet litt. Så da var det bare og hive seg rundt, det ble bestilt to nye originale fra Haubershop. Det var ikke mye olje (heldigvis?) som hadde tatt turboveien, men litt vått i pakningene og ved intercooleren var det. Korrekt med hvis jeg tar feil, jeg har ingen mekaniker utdanning.. men har sett noen bilder fra N63ere fra grupper der det var fullt av olje rundt hele turbo når røret ble fjernet, det kan jo ikke være bra? Brukt og ny Stor motor med mye utstyr på, men gud bedre så lett det er å ordne på ved å bare fjerne noen deksler, bokser for tilgang.
-
Veldig flott bil ja
-
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i Reef89 sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
Jo veldig trend, nesten ukentlig vrakes M-biler fra ungdommer, var ikke sånn for 30år siden.. -
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i Reef89 sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
https://www.budstikka.no/to-biler-i-trafikkulykke/s/5-55-2299368 -
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i Reef89 sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
https://www.dt.no/melding-om-brann-pa-e18/s/5-57-2860357 -
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i Reef89 sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
Trenden fortsetter.. https://www.drm24.no/blalys/ulykke-pa-fv283-forarsaket-lange-koer/362573 -
Bruker helst ENET på F ja, men jeg brukte K-DCAN lenge før jeg handlet ENET kabelen. Har selv OBDLink CX, men bruker kun den for å se live data, ikke sånn kjempe god på feilskøing da man gjerne bare får opp en feilkode, så må man google seg ihjel etterpå.
-
ISTA er BMW sitt eget program. Jeg og veldig mange bruker dette.. og det ligger både gratis, betalende versjoner på Internett...
-
Har du AHL (svingbare lys) så må den nye TMS modulen (hjernen, kretskortet) initialiseres, gjøre bla. med ISTA til bilen for at alt skal virke ordentlig. Men ja, få tatt en skikkelig diagnose...
-
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i Reef89 sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
-
Siden OBD dingsen må være plugget i hele tiden for å få livedata og sånn på skjermen fant jeg like gjerne ut at den kan få en fast plass. Den slukker selv når bilen går i sleep. Den er festet med borrelås så kan enkelt tas med ut og skjøtekabelen kan fint brukes med K-DCAN, ENET funket ikke.
-
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i Reef89 sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
https://www.dt.no/fikk-flere-meldinger-om-brak-fra-biltreff-skal-ha-vart-i-flere-timer/s/5-57-2855465 -
Pingu’s X1 F48 - Det ble Bilstein B12 gitt.
emne svarte i Reef89 sin mr.pingu i Bilder og filmer / Show-off
Oi, dette så ikke bra ut nei.
