Dirty Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Hei vurderer å Selge M3n min grunnet ny garasje ( jaja helt idiotisk ) Bilen er Ombygd. Bilen ble bygget på en 1996 facelift 320 Coupe. som ble orginalt levert med Mtech fra fabrikk bilen har masse utstyr. og er i meget god stand. Kjøpte meg en Komplett M3 fra england, leverte denne inn til BT Så alle delene er blombert og søknad er godkjent ( i teorien bare å vise den så er den godkjent, men ja det er endel jobb og styr, er ikke bare bare som alle andre som selger ombygde biler skal ha det til ) m3n var en 1996 3.2 l med 110miles på telleren. Rådelagerene er byttet i motoren Det er sveiset opp M3 forsterkninger i gulvet nye powerflex foringer nye bremserør i kobber montert Vader alcantara interiør. bilen har orginalt svarttaktrekk osv fra fabrikk jeg har såklart tatt endel bilder under byggeprossessen, alt er satt i en perm sammen med alle kvitteringer pris 150000.- Bilen vil bli EU godkjent før et eventuelt Salg da den skal inn nå i desember Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Fått bud på 140, men har sakt den ikke går for den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Du kjørte ikke rundt på Stoa (Ændal) idag tilfeldigvis? Så en E36 som var skremmende lik denne, forbanna feit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Du kjørte ikke rundt på Stoa (Ændal) idag tilfeldigvis? Så en E36 som var skremmende lik denne, forbanna feit! Hehe men er ofte der, Firma jeg jobber i har kontor der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 selge før du får panseret ditt da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 selge før du får panseret ditt da gitt Flere biler å bruke det på men tror ikke jeg selger den har skaffet meg cash til garasjen nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Nedtur for folk som vil kjøpe da, men bra du beholder den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Vurderes med tvil solgt igjen gikk igjennom EU kontrollen med 0 feil 140000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 åpen for bud, da jeg har en annen bil på gang ene tåkelyset er knust forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 fått bud på 120000 , men er litt lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard H Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Hei En slik bil er det jeg ser etter men er alltid litt skeptisk til ting som ikke har papirene i orden. Har den blitt godkjent som ombygd M3 eller bare EU-godkjent? Hvis den ikke er godkjent ombygd, er det noe du kan få til før et evt salg? Er det i hele tatt noe styr å kjøre rundt i en som ikke er godkjent? Ellers har jeg en 98 A4 stv som du kan få billig i innbytte. Å en ting til, endelig en skikkelig bil fra sørlandet! Kan også være interresert i en strøken 325 hvis noen har. Prekas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Hei En slik bil er det jeg ser etter men er alltid litt skeptisk til ting som ikke har papirene i orden. Har den blitt godkjent som ombygd M3 eller bare EU-godkjent? Hvis den ikke er godkjent ombygd, er det noe du kan få til før et evt salg? Er det i hele tatt noe styr å kjøre rundt i en som ikke er godkjent? Ellers har jeg en 98 A4 stv som du kan få billig i innbytte. Å en ting til, endelig en skikkelig bil fra sørlandet! Kan også være interresert i en strøken 325 hvis noen har. Prekas Hei hei Den er ikke godkjent som m3! jeg har fått godkjent søknaden som jeg sendte til biltilsynet! om å bygge den om. er ikke noe jeg rekker før et salg desverre, bilen må vekk raskt. og en godkjenning er ikke gjort over natta bilen må veies og papirer på at chassi er likt. har kjørt rundt med ombygd bil siden jeg var 18, aldri hatt noe problemer med det.Eu godkjenning er ingen problem. da må innbytte bilen være billig, får trenger penger til en annen bil jeg skal handle. hilsen Kim andre 91623409 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 jeg ser ikke helt problemet meg godkjenningen jeg ? hvis du har godkjent søknad, og vist bilen før ombygg, er det bare å dra til BT og få vist den og veid den. jeg har selv gjort det med min E46 og vert med på å bygge en E36 og de gikk rett gjennom uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 jeg ser ikke helt problemet meg godkjenningen jeg ? hvis du har godkjent søknad, og vist bilen før ombygg, er det bare å dra til BT og få vist den og veid den. jeg har selv gjort det med min E46 og vert med på å bygge en E36 og de gikk rett gjennom uten problem. Har ikke anledning til å godkjenne den nå. må selge den somsakt siden jeg har en annen bil på gang. ja det er jo riktig fremgangsmåte, men staten er så træge alt tar tid hadde jeg godkjent den hadde prisen vært en annen en også. første mann med 130 så ryker den, og det er billig, kostet endel mer å bygge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Kan følge med carbon GTR panser vis handlen skjer denne uka 5000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg