Gå til innhold

1991 E30 316ia - 142.000km SOLGT


Inverted
 Share

Anbefalte innlegg

Yo!

Jeg vil kvitte meg med marerittbilen min :D

Aner ikke hva som er realistisk å få, men her er en beskrivelse:

Dette er favorittbilen til uteliggere, somaliere, drita ungdom og sigøynere i Oslo. Den har blitt brutt inn i 3 ganger, stjålet 2, stjået skiltene på 2 ganger og bulka én.

Den ble fronta bittelitt i kø, ikke noe store greier.. men måtte bytte panser, lykter og fanger. Så den er nå grønn med hvitt panser. Bittelitt rust, men ikke dramatisk og kun overflate. Litt ekstra i lista i førerdøra, men igjen ikke gjennomgående.

i skrivende stund mangler den sideruta bak på førersiden, har knust sidespeil på førersiden (kun glasset) konsollen (plata som holder CD-spiller osv) er knekt (har ny liggende).

Den lekker littegrann bensin når man fyller tanken full, så regner med det er noe med påfyllingsrøret.. Mangler også jordingsledningen til dynamoen, så nå står den ene startkabelen min der som jording :D (veldig enkelt å bytte forøvrig)

Ellers skal det ikke være noen feil eller mangler. Bilen har hatt én eier før jeg kjøpte den. Den ble eid av en gammel dame i Moss, og jeg kjøpte den i 2007. Den har vært på flere laaaange turer og er i ellers fin teknisk stand. Kjørte den frem og tilbake til Roskilde i sommer blandt annet. Ellers er den stort sett i daglig bruk rundt omkring i Oslo.

Tidligere byttet bensinpumpe og viftereim. Det sitter ganske chille racingseter i den og det er skåret ut hull til 6x9 i hattehylla (narkisser/signøynere har stjælt anlegget og høytalerne bak...) Den er også ellers hel og fin innvendig. Litt slitte bakseter og gulvmatter.

Generelt en ganske shabby bil, men den er teknisk i veldig god stand og det er som sagt veldig lite rust. Jeg jobber så sjukt mye at jeg orker ikke fikse den, og vil heller bare bli kvitt den. Er ikke desp på å få den solgt, så det er ikke noe vits å by vrakpanta for å si det sånn...

Jeg skal legge ut bilder i løpet av helgen.

Kan kontaktes på 93 22 41 69, men vil helst at man sender mail til mail@carl-magnus.com Jeg svarer innen 10 min på mail, alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, jeg skal legge ut bilder i morra!

angående EU, så stod den uten skilter en stund når jeg hadde kræsja, og den ble EU ok igjen senest nå i høst. Den ble avskilta fordi jeg ikke kunne få den EU godkjent med de skadene som var. However har jeg fått brev om at den må EU ok igjen nå i september... Skal sjekke opp om det stemmer...

Angående bosted, så er jeg faen meg villig til å kjøre dråget til omtrent hvor som helst i landet (kanskje ikke nord for Trondheim :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...