aplet86 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Hola! Noen som vet hvordan jeg får Coming/leaving home lys på min E39? Altså så AE slår seg på når jeg åpner den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Må vel koble deg inn på interiørlyset da, med en diode i mellom så ikke strømmen går begge veier. Drar du i fjernlyshendelen etter du har parkert/slått av tenninga lyser det opp foran forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Ok, mente og ha lest her inne ett eller annet sted at det var en slags kontakt e.l og få kjøpt. Ja, det vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Du kan kjøpe eLight-modul og programmere med PC, men den koster 2500,- eller noe sånt. Men den kan gjøre mer enn å slå på AE ved opplåsing - da kontrollerer du alle bilens lys. Søk på eLight på youtube... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Ok, thanx Har du testet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Nope. Men det er noen på bimmerboard.com som har det, ihvertfall i E38-seksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå