dreaz Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Nytt såklart! Slissa/ventilerte Brembo MAX skiver og klossesett. Til E36 318is, 320i-328i 91-98 (passer og 316i-318i viss har ventilerteskiver org.) forran 2800,- bak 2000,- ink frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 320i Touring Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 er det bare fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 er det bare fremme? oppdatert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 trenger du bremser org brembo eller racing skaffer jeg det til alle biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 pris til e36 m3 3.2 l ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 pris til e36 m3 3.2 l ? skiver m klossesett, 2900 forran,- 2600,- bak (retninsbestemte orginale Brembo til E36 M3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 og calippere og repsett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 pris til e36 m3 3.2 l ? skiver m klossesett, 2900 forran,- 2600,- bak (retninsbestemte orginale Brembo til E36 M3) 3,2 skiver foran leveres kun orginalt. Brembo har kun 3 literskiver, som har identiske mål med 3,2 men uten alu-hub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 pris til e36 m3 3.2 l ? skiver m klossesett, 2900 forran,- 2600,- bak (retninsbestemte orginale Brembo til E36 M3) 3,2 skiver foran leveres kun orginalt. Brembo har kun 3 literskiver, som har identiske mål med 3,2 men uten alu-hub er så dritt lei dette her på forumet er så jævla mange perfeksjonister og folk som trur dem kan allt.. driter i hva du ikke har klart få tak i før!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Passer dette e46? byr 2000 for alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 er så dritt lei dette her på forumet er så jævla mange perfeksjonister og folk som trur dem kan allt.. driter i hva du ikke har klart få tak i før!!!!!!!!!!!!!! Jeg og selger brembo, gjennom jobben. Vis meg delelisten som sier at brembo har 3,2 skiver, med alu-nav. De passer om en annen, og jeg kjører selv brembo 3 literskiver på 3,2 resten av greiene. Målene er identiske, det er kun vekten som skiller 3 liter og 3,2, ca 0,5 kilo pr skive. Du trenger ikke bli stor i kjeften, kun ment som info. Det er ikke hva jeg ikke har klart å få tak i, for noen måneder siden fantes det INGEN produsenter av skive til 3,2, utenom original. Og om du virkelig kan levere 3,2 skiver, tar jeg gjerne delenummer, og bestiller dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Passer dette e46? byr 2000 for alt forran til e46 med brembo max koster veil 3280---------- kan få det for 2700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 er så dritt lei dette her på forumet er så jævla mange perfeksjonister og folk som trur dem kan allt.. driter i hva du ikke har klart få tak i før!!!!!!!!!!!!!! Jeg og selger brembo, gjennom jobben. Vis meg delelisten som sier at brembo har 3,2 skiver, med alu-nav. De passer om en annen, og jeg kjører selv brembo 3 literskiver på 3,2 resten av greiene. Målene er identiske, det er kun vekten som skiller 3 liter og 3,2, ca 0,5 kilo pr skive. Du trenger ikke bli stor i kjeften, kun ment som info. Det er ikke hva jeg ikke har klart å få tak i, for noen måneder siden fantes det INGEN produsenter av skive til 3,2, utenom original. Og om du virkelig kan levere 3,2 skiver, tar jeg gjerne delenummer, og bestiller dem selv. ikke stor i kjeften bare drit lei folk allti skal komme med lissom info for vise sin kunnskap i hver jævla salgstråd jeg legger ut.......... alu nav el ikke 3,0 og 3,2 har har nøyakti samme skiver så da sier jeg er til 3,2 når en skal ha til 3,2 og 3,0 viss er en som ska ha til det. monterte 09593410/09593510 seinest på en 97 3,2 par uker sia idenstiske med de som satt der fra før, bortsett fra nedslitt såklart viss noen skulle pirke på det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 er så dritt lei dette her på forumet er så jævla mange perfeksjonister og folk som trur dem kan allt.. driter i hva du ikke har klart få tak i før!!!!!!!!!!!!!! Jeg og selger brembo, gjennom jobben. Vis meg delelisten som sier at brembo har 3,2 skiver, med alu-nav. De passer om en annen, og jeg kjører selv brembo 3 literskiver på 3,2 resten av greiene. Målene er identiske, det er kun vekten som skiller 3 liter og 3,2, ca 0,5 kilo pr skive. Du trenger ikke bli stor i kjeften, kun ment som info. Det er ikke hva jeg ikke har klart å få tak i, for noen måneder siden fantes det INGEN produsenter av skive til 3,2, utenom original. Og om du virkelig kan levere 3,2 skiver, tar jeg gjerne delenummer, og bestiller dem selv. ikke stor i kjeften bare drit lei folk allti skal komme med lissom info for vise sin kunnskap i hver jævla salgstråd jeg legger ut.......... alu nav el ikke 3,0 og 3,2 har har nøyakti samme skiver så da sier jeg er til 3,2 når en skal ha til 3,2 og 3,0 viss er en som ska ha til det. monterte 09593410/09593510 seinest på en 97 3,2 par uker sia idenstiske med de som satt der fra før, bortsett fra nedslitt såklart viss noen skulle pirke på det og.. Som sagt, det er alunavet som skiller dem. De passer om en annen. Kall de hva du vil, men det er alunav på 3,2 skivene. Vet ikke om noen som har montert 3,2 skiver på igjen når de org er utslitt, grunnet de er svinedyr! Koster vel i overkant av 2000kr pr stk. Ellers er Brembo meget bra skiver, og max skivene er gode greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Stemmer at forskjellen på 3.0 og 3.2 er alusenter "flytende" og 0.5kg lettere skiver. Hisse seg opp over info er unødvendig. Forøvrig, performance friction med flere leverer flytende skiver, men til en helt annen pris enn hva som er tilfellet her. (har det selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå