Turok Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Hei! har et par spørsmål ang ombygging til e46 m3 Cab. Bilen min er en e46 323 170hk som jeg har veldig lyst og bygge om til en m3. Har funnet motor og girkasse. 1. passer ledningsnettet mitt en m3 motor? 2. må jeg bygge om alt understell? bremser osv? Beklager hvis dette virker som et standar useriøse spørsmål, men er veldig seriøs på dette og vil prøve og søke om godskjenning til ombygging og alt. Takk for seriøse svar på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Kan ikke hjelpe deg med ombygging. Men hvis det er den motoren på finn.no du har funnet, kan det lønne seg og lese dette. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=624896 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Ja få med ledningsnett, nøkkel, gir kasse og alt... hadde heller satsa på å tatt inn en delvis skada m3 til 100 og brukt deler fra den, flytta over alt.. Da er det mulighet for godkjenning også om du gjør det på riktig måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Alt karosserimessig må stemme, du må skifte bremser, dempere, stag, skjermene bak må flyttes over. Det meste er en ganske omfattende jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå