Heiseig Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Hei! Netopp kjøpt meg en BMW E46 og syntes den hadde alt for dårlige nærlys... Det som er greia er at når jeg ser på lykta så ser det ut som den er helt duggete :S Har M-fanger og der er det jo lys på sidene, og de er helt blanke. Når jeg sammenligner de med nærlysa så er det helt reine og fine i mens nærlyset er helt tett ser det ut som. Skal det være slik? eller må jeg ta ut hele lykta og vaske og gjøre den rein tru? Mvh Vegard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heiseig Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 bampppp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yahoo Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Sett etter om pakningene rundt selve pæren er ok? Kan godt smøre den inn i litt silikon og se om det hjelper, pass på å få tørket lyktene orntlig først. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Originale eller uoriginale lykter? Bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts