jansson Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 hei idag var jeg på med min e39 på verksted og fikk beskjed om at abs uniten er øddelagt han trodde dette kom på rundt 15.000 kr ... men en kompis av meg har en men han er ikke 100% sikker på om den virker er det noe man kan bytte selv uten mye plunder ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 først må det være samme type (delenummer), deretter må du programmere den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 ok så det hjelper ikke bare å ta en fra en kompis sin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 nei Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 da kan bilen likeså godt brenne i helvete Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 er det noe måte og få lampene til å slutte å lyse da? irriterer noe jævlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellen Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Går nå ann å få brukte abs-uniter.. Ebay er ein god ting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Sort elektro teip gjør susen. Funket fett for meg siden airbagmodulen tok kvelden. Ser for meg ett par meter med teip de neste årene på denne for og si det sånn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansson Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 hvor teipet du med sort elektro teip da? jeg gidder ikke kjøpe noe ny jeg skal bare ha de jævla lampene til å slutte å lyse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yahoo Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 hvor teipet du med sort elektro teip da? jeg gidder ikke kjøpe noe ny jeg skal bare ha de jævla lampene til å slutte å lyse Over lampa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Erik- Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 hvor teipet du med sort elektro teip da? jeg gidder ikke kjøpe noe ny jeg skal bare ha de jævla lampene til å slutte å lyse Over lampa Haha Kurant måte å "fikse" problemet på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paukri Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 du kan jo sjekke ut denne sida... http://www.modulemaster.com/en/index.php de fikser abs moduler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 hvor teipet du med sort elektro teip da? jeg gidder ikke kjøpe noe ny jeg skal bare ha de jævla lampene til å slutte å lyse Over lampa Helt korrekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts