jansson Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 hei idag var jeg på med min e39 på verksted og fikk beskjed om at abs uniten er øddelagt han trodde dette kom på rundt 15.000 kr ... men en kompis av meg har en men han er ikke 100% sikker på om den virker er det noe man kan bytte selv uten mye plunder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 først må det være samme type (delenummer), deretter må du programmere den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 ok så det hjelper ikke bare å ta en fra en kompis sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 da kan bilen likeså godt brenne i helvete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 er det noe måte og få lampene til å slutte å lyse da? irriterer noe jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Går nå ann å få brukte abs-uniter.. Ebay er ein god ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Sort elektro teip gjør susen. Funket fett for meg siden airbagmodulen tok kvelden. Ser for meg ett par meter med teip de neste årene på denne for og si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 hvor teipet du med sort elektro teip da? jeg gidder ikke kjøpe noe ny jeg skal bare ha de jævla lampene til å slutte å lyse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 hvor teipet du med sort elektro teip da? jeg gidder ikke kjøpe noe ny jeg skal bare ha de jævla lampene til å slutte å lyse Over lampa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 hvor teipet du med sort elektro teip da? jeg gidder ikke kjøpe noe ny jeg skal bare ha de jævla lampene til å slutte å lyse Over lampa Haha Kurant måte å "fikse" problemet på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 du kan jo sjekke ut denne sida... http://www.modulemaster.com/en/index.php de fikser abs moduler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 hvor teipet du med sort elektro teip da? jeg gidder ikke kjøpe noe ny jeg skal bare ha de jævla lampene til å slutte å lyse Over lampa Helt korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå