Gå til innhold

Bmw e46 2003 modell

Arild1989
 Share

Anbefalte innlegg

Hei:) Tenkte å legge ut en liten tråd om bilen min. Det er en 2003 modell 318 Diesel som har rullet 142 kilometer per dags dato. Bilen er blitt tatt godt vare på i mitt eie.

Litt informasjon om bilen, eg kjøpte bilen hos Jæger Sentrum (bmw forhandler i Bergen) for ca 15 måneder siden. Då var den helt orginal facelift. I mitt eie har eg monter M-tech 2 frontfanger, bakfanger og bagasjeroms lippe på bilen. Montert kvite blinkers foran, sidene og bak. I vår monterte eg justerbart understell på bilen og noen 18 toms Gs felger med samme farge på senter som bilen er:) Ellers er den fri for rust:) Det er også monter solfilm hos folk som kan det på siderutene bak og bakruten.

Ellers har bilen blitt tatt godt vare på å skiftet de slitedeler som har vært nødvendig og komplett servicehefte på bilen:) Kun vasket for hånd og polert jevnlig. bxydhpa9imbm3dbv7oji.jpg

hl9oawxd3otg7ijs57mj.jpg

bqd8k13fmhw739ooyo7d.jpg

Flere bilder kommer senere;) vurderer salg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde planer om å sote helt frem, men i en lysere tone enn siderutene bak og bakruten. Ellers så må vel bilen litt opp igjen i luften igjen snart, då det nærmer seg vinteren. Vil ikke være brøyteplog om vi her på vestlandet får samme vinter som i fjor:)

Om eg beholder bilen i vinter skal eg forhåpentligvis montere:

- M-tech eller Ac

- Polere og vokse bilen

- Gå over den under å spraye på min selvkomponerte zink-spray

- Sote bilen helt frem

Ellers skal den stå endel i ro i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har eg hatt av bremser og gjort rent:)

Så nå venter eg bare på å skrive opp senken og felgene i vognkortet.

Var å så på grombil også, bmw e28en til en kamerat av meg. No var 3.8 literen på plass med turbobygg og litt snacks. Så fremover blir det montering av bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...