Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Tenkte å legge ut en liten tråd om bilen min. Det er en 2003 modell 318 Diesel som har rullet 142 kilometer per dags dato. Bilen er blitt tatt godt vare på i mitt eie.

Litt informasjon om bilen, eg kjøpte bilen hos Jæger Sentrum (bmw forhandler i Bergen) for ca 15 måneder siden. Då var den helt orginal facelift. I mitt eie har eg monter M-tech 2 frontfanger, bakfanger og bagasjeroms lippe på bilen. Montert kvite blinkers foran, sidene og bak. I vår monterte eg justerbart understell på bilen og noen 18 toms Gs felger med samme farge på senter som bilen er:) Ellers er den fri for rust:) Det er også monter solfilm hos folk som kan det på siderutene bak og bakruten.

Ellers har bilen blitt tatt godt vare på å skiftet de slitedeler som har vært nødvendig og komplett servicehefte på bilen:) Kun vasket for hånd og polert jevnlig. bxydhpa9imbm3dbv7oji.jpg

hl9oawxd3otg7ijs57mj.jpg

bqd8k13fmhw739ooyo7d.jpg

Flere bilder kommer senere;) vurderer salg:)

Skrevet

Vurdere og selge bilen, så kommer nok opp en annonse i biler selges iløpet av uken.

Inbytte i billigere bil pluss mellomlegg kan være int.

No må eg hjelpe til å gjøre klart til barnedåp i morgen:D

Skrevet

Her var det gjort veldig mye riktig! :wink:

Hvis du beholder bilen ville jeg sota rutene helt frem da det blir for tydelig skille sånn det er i dag :wink:

Skrevet

Ja, hadde planer om å sote helt frem, men i en lysere tone enn siderutene bak og bakruten. Ellers så må vel bilen litt opp igjen i luften igjen snart, då det nærmer seg vinteren. Vil ikke være brøyteplog om vi her på vestlandet får samme vinter som i fjor:)

Om eg beholder bilen i vinter skal eg forhåpentligvis montere:

- M-tech eller Ac

- Polere og vokse bilen

- Gå over den under å spraye på min selvkomponerte zink-spray

- Sote bilen helt frem

Ellers skal den stå endel i ro i garasjen.

Skrevet

I dag har bilen fått seg en grundig vask, tok dessverre ikke bilder:( men såg bra ut etterpå.

Stod å lurte på om eg skulle slippe den litt lavere bak når senken er skrevet inn i vognkort (21 september).

Skrevet

I kveld har eg hatt av bremser og gjort rent:)

Så nå venter eg bare på å skrive opp senken og felgene i vognkortet.

Var å så på grombil også, bmw e28en til en kamerat av meg. No var 3.8 literen på plass med turbobygg og litt snacks. Så fremover blir det montering av bil.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...