g4ndersen Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Jeg koblet ut batteriet på BMW E36 Cab. Førervinduet sto tilfeldigvis halvveis nede. Da jeg koblet på igjen gikk ikke vinduet helt opp lenger. Det går helt fint ned og halvveis opp før det stopper i samme posisjon som da jeg koblet ut batteriet. Jeg prøvde på nytt å koble ut batteriet når vinduet var nesten helt nede og da skjedde det samme. Vinduet går litt opp før det stopper i nøyaktig samme posisjon som da jeg koblet ut. Jeg har elektrisk vindusheis så klart. Hva skjer? Har aldri opplevd dette før.
g4ndersen Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Alle andre vinduer og el-cab fungerer som normalt.
Ballder Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Koble av og på batteriet igjen. Hadde en del slike teite el feil på cab'n jeg hadde også, og det løste seg med dette.
g4ndersen Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Prøvde å røre på mikrobryteren. Når jeg trykker den inn fungerer vinduet som normalt (ser det ut som). Får prøve å skifte denne.
SweetBMW Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 vinduet har sikkert bare glemt posisjonen sin... ta det helt ned, og så holdt knappen inne i er det 20 sek eller noe, slå av tenning, slå på tenning, prøv og kjør opp. hvis ikke, google bmw window reset eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå