bmw 92 Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 kjøpte turbokitt.....ubukt men lekker olje har stort oljeretur og strupa in litt på oljeintak men lekker forsatt......grr kjøpte ny turbo men samme prolem (kinadritt)blir verre når den lader.HJELP eller er det bare å kjøpe garret med ein gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Lekker olje hvor? Brenner olje med andre ord? Kina pleier og funke smertefritt etter hva jeg har hørt, men holder bare ikke like lenge som en kvalitets snurre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 hvor lekker det hen? hvis det lekker fra feed inn til turbo har du ikke stramma nok fleste gjenger som er der skal være NPT, dvs selv tettende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 92 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 fikk stramma litt til men hvis eg koler ifra tuboslangen på insugmanifold då lekker det ikkje mykje,,virkar som det bare kommer når den får motstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 tuboslangen på insugmanifold? du mener trykkrøret fra kompressorhuset på turboen eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 92 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 ja trykkrøret som kommer inn på lmm,når eg koler fra den er det ikkje så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Har du lagt utluftingen fra motor ut i catch tank eller friluft da? Høres jo ut som om du kjører mesteparten av ladetrykket rett i blokka på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 92 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 aaaaaaaaaa h går utluftinga på motor inn på insugslangen?? ikkje så rart då?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Den gjør nok det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Har gjort det samme selv på en hilux.. fort gjort å glemme i farten Men... ikke kjør uten trykkslangen på for det er ikke så heldig for turboen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 92 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 nødt å lekke i turboen:(:(:(dritt turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 mest sansynli såp har du altror stor olje mengde inn på turboen. skal ver 1-2mm hull inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 mest sansynli såp har du altror stor olje mengde inn på turboen. skal ver 1-2mm hull inn stemmer det. se at di annbefaler en restrictor på 0,055 til 0,065 tommer blir ca 1,4mm til 1,65 mm Har selv lagt meg på 1,6mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 er vanlig feil for oss uerfarne og montere med forstort innløp på turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 92 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 takk:):)hjelpte det gitt:) går bra nå ...er skjelven enda,he he he men er kanskje litt mye turbotrykk kryper opp mot o,6 på full gass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå