Heiseig Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Hei! Har en BMW 318i E46 1998 mod med gule angel-eyes og tenkte jeg skulle bytte disse til hvite/blåhvite angel-eyes. Men spørsmålet mitt er, vil de passe? Det står på bilde at det er non projector headlights og jeg tror jeg har projector headlights? Nær- og fjern-lyktene mine er altså ikke helt like, nærlyset er en slags liten klump (kalles vel projector lense, (prosjektor linse)). Om de ikke passer så kom gjerne med linker til noen som passer. Takk for svar. Mvh Vegard Her er link til angel-eyes'a: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /32845.jpg og her er bilde av slik den ser ut nå:
Lars89 Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 De ringene er beregnet til originale lykter. Dine er uoriginale og jeg vil tro det blir vanskelig å få det pent uten at jeg vet hvordan de ser ut inni. Du kan kanskje bytte pærene i de du har til noen hvitere, evt bare bytte tilbake til org igjen
Eksos Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Hvilket merke er lyktene som står på da? Til Depo lykter blandt annet går det ann å få kjøpt LED ettermonterings-ringer, blir mye finere lys, å du slipper å se hver enkel parklyspære..
Heiseig Posted September 12, 2010 Author Posted September 12, 2010 Skjønner Hmm.. Er ikke helt sikker.. Kjøpte bilen for tre dager siden og de originale lyktene fulgte ikke med... Så det går ann å få bytta pærene som står på fra før av altså? trudde det bare gikk ann å bytte hele rundingen jeg Takk for svar
Eksos Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Om du bytter bare pærene vil du fortsatt se at det er 3-4 lyskilder som står der, litt kjedelig det? Sett in LED ring, da blir det pent
Heiseig Posted September 12, 2010 Author Posted September 12, 2010 Ja, får se om det ikke blir en slik LED ring da, hehe
wracul Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Http://iphone.ebay.com/Pages/ViewItemDe ... 05&emvcc=0
Heiseig Posted September 21, 2010 Author Posted September 21, 2010 Om du bytter bare pærene vil du fortsatt se at det er 3-4 lyskilder som står der, litt kjedelig det? Sett in LED ring, da blir det pent Har du en side der de selger LED-ringer til Depo lykter? Må jeg eventuelt bestille fra utlandet? Fant ut at det var Depo lykter jeg hadde på BMWen Mvh Vegard
Eksos Posted September 21, 2010 Posted September 21, 2010 Så det på ebay en gang, noen som linka her på forumet
Recommended Posts