leif harald Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Har 4 stk m3 felger som står på bilen min som jeg ikke har bruk får. Er usikker på inpress og bredde. men mer bilder kommer om 2 uker når jeg er hjemme fra nordsjøen. framdekka er slitte men bakdekka er greie. Er litt "skader" etter kantkjøring på venstre side forran, nærbilder av alle kommer som sakt. Gratis frakt mellom skudeneshavn-bergen. skudeneshavn-geilo. skudeneshavn-stavanger. skudeneshavn-oslo 7000,- / BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 koss hadde de blitt på e39en min trur du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 koss hadde de blitt på e39en min trur du? Nei sei det, tror det hadde blitt ganske bra eg. e39 forkjene litt breie hjul bak å tror det e 9 elle 9,5" bak på deia Men då må du ta di me dg på jobb å dreia opp senteret 2 mm får e39 har jo litt større nav diameter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 okei, de viste eg ikkje, går i tenkeboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 okei, de viste eg ikkje, går i tenkeboksen Den er god. tøffe felger på e46 4 dørs også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Felgene er 8x19 ET47 foran og 9,5x19 ET27 bak Passer ikke uten videre på vanlig E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Heller ikke på E39, innpresset er way too high. Går i fjærbein foran med mindre du bruker 27mm spacer, og da står felgen fortsatt langt inni hjulhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå