AlXz Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Skinn interiør fra E36 SEDAN. SELGES FOR KUN 5.000 FOR ALT SAMMEN: Framstoler (elektrisk justering + varme) Baksete (delt og nedleggbar rygg) Ikke alle sedan'er har delt/nedleggbar rygg..., om du har "Hel" rygg fra før, så passer ikke dette interiøret rett inn uten modifisering... Ved ønske kan utkutt fra baksete-rygg (kaross/fester) fra bilen dette kommer fra... Dørpaneler (var el.vinduer på alle dører, så ikke noe hull til sveiver) Gulvteppe Taktrekk med håndtak/lys A/B/C stolpe deksler Hattehylle Midtkonsoll med midtarmlene Befinner seg i Østfold. 5mil sør for Oslo. Aleksander
AlXz Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Absolutt alle bud vurderes.. INGEN bud hittil :/
AlXz Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Kan etter avtale frakte dette litt rundt i området. Oslo, Sarpsborg, etc går bra.
AlXz Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Kunne tenkt meg 5.000 ihvertfall.. - Framstoler (elektrisk justering + varme) - Baksete (delt/nedleggbar rygg) - Alle 4 dørpaneler - Taktrekk med a/b/c-stolper + belysning + solskjermer + - Gulvteppe med stoff matter, lister ved teppe kant - Høytaler deksler fremme - Midtkonsoll med midtarmlene og fester til dette - Hattehylle
opeth84 Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Heisann! Bare lurer på hvor du fikk tak i dette rattrekket. Lyst på det selv,siden jeg har treinteriør i bilen min (E39).
AlXz Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Hei du. Det satt i bilen.. Lyst på det..? Kan snakkes på pm.. BUMP FOLKENS
maartn Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Du hadde nok fått solgt dette lett om du gav det en vask. Enkelte ting ser jo helt forferdelig skittent ut. Bare et lite tips
AlXz Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Du hadde nok fått solgt dette lett om du gav det en vask. Enkelte ting ser jo helt forferdelig skittent ut. Bare et lite tips Er med på at gulvteppet og mattene er noe skittne ja.. Men setene og dørpaneler er ikke akkurat det.. (?) Mulig kamera suger hardt.. Men er vel i hovedsak setene man betaler for?? Takk for tips/bump Egentlig litt liten mulighet for vasking av det nå, da jeg skal ut av verkstedet hvor dette ligger.. Men kan si det sånn at kjøper får dette nyvasket
Michter Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Hvordan finner man ut om man har hel eller delt rygg bak? hvordan er det å koble det elektriske til når man ikke har elektrisk fra før av? hvor mye skal du ha for stolene foran og bak pluss armlenet med midtkonsoll (festene)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå