AlXz Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Skinn interiør fra E36 SEDAN. Alt selges samlet for 5.000kr eller BUD! Framstoler (elektrisk justering + varme) Baksete (delt og nedleggbar rygg) Ikke alle sedan'er har delt/nedleggbar rygg..., om du har "Hel" rygg fra før, så passer ikke dette interiøret rett inn uten modifisering... Ved ønske kan utkutt fra baksete-rygg (kaross/fester) fra bilen dette kommer fra... Dørpaneler (var el.vinduer på alle dører, så ikke noe hull til sveiver) Gulvteppe Taktrekk med håndtak/lys A/B/C stolpe deksler Hattehylle Midtkonsoll med midtarmlene Befinner seg i Østfold. 5mil sør for Oslo. Aleksander
Abbis Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 jeg har ikke elektrisk interiør i min. kan jeg bruke det der da? isåfall hvordan??
AlXz Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 Ja, skal gå å få kobla opp det. Har du delt rygg i baksetet?
AlXz Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Se bilder... Jeg mener da at ryggen er delt.. altså flere deler, ikke kun én del. Her er sete ryggen bak 4 deler. (2 side puter + 2 rygg puter som kan legges ned)
Abbis Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 detene bak er 2 seler sygg og sete. går vell an å sette det på?
AlXz Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 detene bak er 2 selersygg og sete. går vell an å sette det på? Er ikke samme fester.. Men det går helt sikkert ann å lage til noe ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå