Gå til innhold

SweetBMWs 318CiA > 325Ci Avsluttet.


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, da fikk man endelig ut fingern, og begynt å skrudd litt på denna skiten. Fått av frontplate, radiator og sånt noe slik at det egnetlig bare er å koble fra motornettet og mellomaksel og hive ut hele motorn :) Skal bli spennende på fredag når jeg får nye motorn :) M54B25 med veldig få KM på tellern. Så blir det spennende snacks fra schmiedmann på eksossiden og masse anna godis ^^

Skal vi se.. Ja til slutt: Bjarne, du har herved ikke lov å kommentere denna tråden :) <3

ytb3vbgurw74z5k22yxb.jpg

r5iiocdaid5aswtixqc1.jpg

rn74zwki5j8vw2l36ac8.jpg

71l4s0zniui508vks3bv.jpg

Må bare si takk til André for hjelpen hittil, og at han stiller seg som frivillig til å være med på de fleste bilder. Fotogen eller ei.

Ser frem til fredag når nye motorn kommer på døra :D

|Andreas|: Om du skal ha AC Kompressor, now is the time to decide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt bilder.. Bare fjerna mellomaksel og slikt i dag... bolt knakk seff.. da blei det frem med vinkelsliper og barna fikk leke litt med det også i dag :)

nbvnmabwnl3o3vq3trat.jpg

Og her ligger automat akselen nede, kan egnetlig kastes... Ingen som trenger vel?...

1f5woyst0yedux3cm8bc.jpg

Og for denne Vanosen da.. Så har jeg egen tråd:

viewtopic.php?f=11&t=166798&p=1735378#p1735378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Må bare beklage, er oppe i trondheim igjenog fikk ikke skrudd mye på bilen i helga.. har bare bestilt:

Toppakning

Strekkbolter

Vanospakninger

Giroverføringsstang

5-trinns ///M kule

Og litt smått.. får se om jeg får skrudd mer når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja da kan den lille updaten komme, uten bilder fordi jeg er så sur at det gåkke an.

Mellomakselen passet ikke. FUCK!! Den er så lang som den skal være, men likevel så passern ikke. Endte med at for å få dritten sammen så måtte jeg skru frahverandre akselen slik at den nå ikke er skrudd sammen med den er "sammen" på splinesa. HELVETE!

I tillegg har jeg mistet verkstedet mitt grunnet sure kolleger, som jeg egnetlig skulle ha dengt. Helvete altså. Mister verksted plassen min fordi folk har klaga over at "de fikk ikke lov til å skru der" MEN DET ER JO FAEN INGEN ANDRE ENN MEG SOM HAR SPURT! FUCK!

I tillegg funker ikke giringa ordentlig, jeg fårn ikke i 1,3 ,5 eller revers. Jeg tror dette har med å gjøre at det er feil girsskifter. MULIGENS! I dont know... Er så utrolig sur nå at det er ikke til å tro.

Bilen står i tillegg uten topp, så detta skal bli kult og stå ute og skru da. Dersom noen vet om plass i akershus, så er jeg villig til å leie dette. Gjerne med fler om noen trenger flere stykker.

FAEN!

Ang plass: ta kontakt på 411 85 280

Mvh en frustrert Tommi.

PS: For å være den ENE dagen jeg er hjemme, som jeg hadde sett frem til for å kunne skru bil igjen, så er dette den mest lusne, idiotiske, og for jævlige dagen jeg har hatt på lenge. Jeg GLEDER meg faktisk til å komme tilbake til Hell, Trondheim for å stå å fryse i kulda og jobbe. Faen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...