Gå til innhold

SweetBMWs 318CiA > 325Ci Avsluttet.


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper det sjæl Mazdak.. Har fått ordna programmering av EWS og DME opp mot nøkkel og riktig chassis nr slik at startsperra godtar hjernen og nøkkelen matcher :D Så ere snar ttut og kjør med grenrør...

Også har jeg lagt inn i planene og dermed budsjettet .... ESS snurre kit.... Yes da... Renner ut med penger her.. Ser ut til at ferien blir på landeveien med bilen og cola og MASSE bensin inn og rå sekser lyd ut ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPDATE: Tenkte legge ut bilder av slik bilen står i dag, har også endelig fått flyttet meg til nytt verksted, dette har lagt litt hemming på jobb som jeg har kunnet gjort. I tilegg har jeg ventet på kjøleslanger som jeg nå har fått :D

Det å kjøre bilhenger = piece of cake! Landcruiser ftw :) FNIS!

Slik står den da i dag:

b5335zx90xp6ssu8k3ok.jpg

Og litt under frakting til nytt verksted :

9pdfpxwq7m9xry6gmb78.jpg

zm1hoahas0yn21lu3lw3.jpg

Og der står man på tining etter mange dager i kulda <\3

j6mno4fgx35bhv2y3wgp.jpg

Funny story (not so much really)

Det har tatt meg en stund å flytte bilen min til verksted, grunnet jeg jobber turnus, 1 uke av 1 på. Så når jeg kom hjem i går gleda jeg meg veldig til å flytte bilen. Henger var reservert, bil til hengeren sto klar, og min sto bare og venta. Så jeg og kompis var glade når vi henta Lancruiseren på jobben og gikk inn for å finne BMW nøkkelen som jeg hang fra meg i nøkkelskapet på jobben for å vite hvor jeg hadde de.... Var nøkkelen der? NEI!!

Så jeg panisk, sur, og grinete, endevendte hele kontoret til verkstedsjefen uten hell. Så det ble avbestilling av henger og tur til Bavaria for å bestille ny nøkkel til den nette sum av 2000 kr. Haddde ikke reservenøkkel og det var dumt nå fant jeg ut. Men det er en annen historie.

Var innom jobben i dag igjen for å lete litt mer, og gikk da opp til lagersjefen for å spørre om han hadde sett nøkkelen min, og da sa han: ja er det denna?

Jeg har aldri blitt så ødelagt mentalt av den setninga. Der satt han, med det sleskete smilet sitt med nøkkelen dinglende mellom fingra. Trodde jeg skulle kvele han. Greia var at alle nøkler til firmabilene skulle samles inn og registreres på fører av bil (dont know why) og da hadde de bare tømt nøkkelskapet over pulten og begynt. Han hadde derimot ikke skjønt hvem sin BMW nøkkel dette var da vi har avtale med VW om bruk av Transport og Caddy.

Jeg enda mer panisk griper nøkkel, detter nesten ned begge trappene, hopper i Landcruiser med Chrisss87, og bort til Statoil bærer det. Hengern var klar og alt var bra tenkte jeg, men nei, HVOR VAR BANKKORTET MITT!...... Så bomtur... Tilbake til Fetsund, for de som er kjent så er det KØ der klokka 16..... Tilbake til Statoil og ut med hengern... Nesten problemfritt tilbake til Fetsund (small detail no worries!) Lasta opp bilen, gikk merkelig nok ganske greit, og så putra vi til Ski og nye verkstedet :) Rygga rett opp rampa og rett inn. Easy Peasy!

Så nå sitter man i sofan foran TV (Og pcen) med sjokoloade, pils, og snart episode med Two And A Half Men.

Håper dette var litt teaser med hvordan fremgangen er, i tillegg til at mail er sendt til ESS Tuning om Kompressorsats, svar er mottat, og det kan sies at svaret jeg fikk var meget hyggelig :)

Så da blir det første en bestilling til Schmiedmann og på nyåret (våren, må nesten ha traction for detta) blir det tur til ESS Tuning!

GOD NATT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iknow u sell yes, men jeg visste ikke om alt kom koda ogg reier.. men samma det :P hehe..

Yes må ha sperre diff, men skal ha annen diff med annen utveksling først, men det blikke første pri. Første pri er shipping til the US of A for coding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...