Gå til innhold

SweetBMWs 318CiA > 325Ci Avsluttet.


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du dele nummer på den nye klima delen ? :)

Husk på å kjøp riktig utgave, siden det er to ulike hvor disse igjen kan fåes med sigarettenner eller ikke. Sjekk her:

http://www.schmiedmann.no/klima-display ... tekst.aspx

Forøvrig bra fremgang nå. Blir artig å se når du endelig for fyrt opp doningen og høre på godlåten :) Fint at du nå vet hvordan man monteren Navi slik at du kan ta min også. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare den ja. Også mådu flytte over lightern og ASC knapp og slikt til nye konsollen. Men husk på at det er to forskjellige. det glemte jeg si.

begge versjonene fåes med lighter med det er annerledes knappe fester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare den ja. Også mådu flytte over lightern og ASC knapp og slikt til nye konsollen. Men husk på at det er to forskjellige. det glemte jeg si.

begge versjonene fåes med lighter med det er annerledes knappe fester.

hehe oki :)

tenkte jeg skulle handle meg en sånn spiller som du har! ser MYE bedre ut en vanlig uorginal spiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uoriginal spiller har aldri vært et alternativ i min bil.

Verste jeg ser er BMW med en eller annen biltema spiller plugga inn. Fordi jeg VEIT at fyren har klippa av original kontakt og satt på standard ISO plugg som er et helvete for nye eier etterpå :P

På min var det original spiller når jeg kjøpte og ingenting rørt. Men jeg så en her på bimmers som sleit med at forrige eier klippa. Blitt forbanna da as.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uoriginal spiller har aldri vært et alternativ i min bil.

Verste jeg ser er BMW med en eller annen biltema spiller plugga inn. Fordi jeg VEIT at fyren har klippa av original kontakt og satt på standard ISO plugg som er et helvete for nye eier etterpå :P

På min var det original spiller når jeg kjøpte og ingenting rørt. Men jeg så en her på bimmers som sleit med at forrige eier klippa. Blitt forbanna da as.

heheh ja desverre mangen som gjør det :P sykt mangen av de bilene jeg har hatt er det vært gjort i :P jeg pleier bruke penger på en overgang i stede!

men min bil har org kasset spiller i nå så tenkte og invistere i en fett spiller !

eneste kjipe er jo at det koster en fin slump med penger for en sånn spiller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...