Gå til innhold

SweetBMWs 318CiA > 325Ci Avsluttet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Schmiedmann. Har hørt litt av hvert om passform på GS sin glassfiber luke, så tenkte at jeg skulle la Schmiedmann ha tvilen til gode før jeg eventuelt tok GS sin.

Lagt igjen relativt mye penger hos GS så antar at det går greit jeg handler LITT hos Schmiedmann også hehe.

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Thx Mr.Andreas! :D Veldig ålreit at du gadd legge ut for meg da jeg ikke hadde noe bra kamera for hånda :)

Kan bare utdype litt: Jeg hadde grå midtkonsoll før, men for de av dere som fulgte med på mitt tidligere prosjekt, Two Tone dørtrekk, så tenkte jeg matche litt resten av bilen også. Derfor blei det svart midtkonsoll også for å bedre matche setene litt og.

Angående girshift, så hadde jeg problemer med det forrige oppsettet mitt med original E46 shifter fordi at jeg fikk den ikke i 1,3,5 eller R. Selve stanga butta i plastikk trimmen rundt. Så jeg måtte kjøpe meg en original BMW ShortShift. Dvs girstang fra E60 545i. Dette er samme shifter som Dinan (tuner) selger i sine ShortShift kit.

Eneste ulempen er at hvis noen kan se det at kula sitter litt skeivt, men det spiller ingen rolle fordi det ser ok ut fra fører sin side mtp på spora til giringa. Har også montert M girkule 5 trinns og svart girmansjett :)

Fikk dessverre ikke CSL luka tilbake fra lakk i dag men det er enda mer på vei :D

Drar på jobb en uke fra mandag av så blir dårlig med updates før den 21. feb.

God natt :D

Skrevet
Har fått detta inn da ^^ Noen feilkoder bare... Det KAN ha noe med at jeg ikke har noe hjerne tilkobla bilen nå...

http://images.bimmers.no/files/5fyinm5n3ejefd13nkk1.jpg

Hvordan fikk du det kule M3 instrumentet til å fungere? Tenkte på speedometer som går til 300Km/t og lysene på turtelleren som virker etter hvor varm motoren er...

Bilen din begynner virkelig å ta form nå, den blir grom ivertfall :wink:

Skrevet

For å få dette til å fungere riktig med min bil måtte jeg ta kontakt med Zac @ RPM Motorsport i Canada for å kode om speedo til å virke med min bil. Vakke noe lett for å si det sånn :\

For å få olje temp måleren til å funke, den som er de rhvor vi har forbruksmåler, så må man legge opp en ekstra ledning fra kontakta bak på instrumentet til en plugg i hjernen. Ganske lett egnetlig.

Skrevet
For å få dette til å fungere riktig med min bil måtte jeg ta kontakt med Zac @ RPM Motorsport i Canada for å kode om speedo til å virke med min bil. Vakke noe lett for å si det sånn :\

For å få olje temp måleren til å funke, den som er de rhvor vi har forbruksmåler, så må man legge opp en ekstra ledning fra kontakta bak på instrumentet til en plugg i hjernen. Ganske lett egnetlig.

Ok, så det er litt stress da skjønner jeg :| Men betyr det at motoren allerede har en oljetemp måler, siden det bare er å plugge i hjernen?

Det jeg tenkte med mitt M instrument, var å flytte over visere, logoer og det hvite lyset som er i M istrumentene, samt innrammingen som har fargen sølv i stedet for grå på Z4Mene.

Da beholder jeg tallene, som bare går til 260Km/t, men holder for meg siden jeg har 5trinns kasse og 3.0Si diff :wink:

Skrevet

HEhehe :) Ja det er litt stress. Men motorn skal allerede ha en oljetemp måler ja, vet ikke helt hvor den tar det fra, det fikk jeg ikke oppgitt. Men det var mulig sa han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...