SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Ja i dag var det egnetlig bare ut i verkstedet for å rydde opp, men det blei litt smått for det om. Har hatt problemer med at førerdøra mi ikke kan åpnes fra utsiden, og jeg har mistenkt at dørlåsen er gåen. Har prøvd å justere den lille gullskrua til no use. Derfor var det av med dørtrekk og på med arbeidsvijla! Demonterte dørtrekk, rute og rute meknisme pluss dørlås: Fant ut at vaieren fra inni bilen gjør så man hører at låsen i seg selv åpner inni. Men med den ytre klaffen som skal åpne fra utsia, så snurrer den abre rundt, ingen reaksjon i låsen whatsoever. Bare å bestille ny m.a.o. Er noen som har vært inni døra mi før fant jeg ut, detta dekke-greiene her er jo bare å kaste og bestille nytt: Også hadde jeg Chromeline på bilen fra før men har bytta til shadowline, men sto da igjen med kromlister på døra og håndtak. Før har jeg lakkert om listene på døra til titansølv, men håndtaka var litt mer pain. Men hvilken tid passet det å få magisk bytta farge på håndtaka og? Dett var dett. Satser på mer update etter jobbe uke
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 No more kebab! Heheh Ja as Må bare vente på ny sentrallåsdriver nå... Pengesluk vettu.
torlie Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Disfunksjonell dørlås er pain, men da er det bare la være å kjøre med andre enn seg selv i bilen ;p hehe Godt det går fremover, bare smelle på luka snart og, så blir det gull
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Ja luka er forsinka gitt. Glemte jeg skrive her. Men ja, på min side er det litt pain da, mtp at det er døra MI som er pain å åpne Hadde det vært passasjer døra hadde jeg bare sagt at bilen ikke vurderte de som kule nok til å sitte på eller noe bøll..
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Hadde det vært passasjer døra hadde jeg bare sagt at bilen ikke vurderte de som kule nok til å sitte på eller noe bøll.. Hehe, var nok det som var problemet med døra mi. Da var det låsekassa, men det husker du vel?
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 HAha ja det husker jeg Men bestilt ny låsegreie nå Heila driden! ca 600 spenn
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Men, dørhåndtaket, lakka du det gamle eller er det nytt?
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 HAha ja det husker jeg Men bestilt ny låsegreie nå Heila driden! ca 600 spenn Hehe, sånt teit vedlikehold assa, er ikke det man har lyst til å bruke penger på når man bygger bil
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Joda Føler meg bedre når jeg veit at alt funker
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Se på denne, Tommi. Var ikke dette kult? Fikk lyst til å gjøre dette sjæl, jeg. (Altså sort midtkonsoll med resten grått). Hadde vært minst like fint i E46'en
sv90 Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Se på denne, Tommi. Var ikke dette kult? Fikk lyst til å gjøre dette sjæl, jeg. (Altså sort midtkonsoll med resten grått). Hadde vært minst like fint i E46'en dette er jeg som har laget min gamle bil!
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Tøft tøft Jo da det er jo bare stikk motsatt av det jeg har gjort <3 Endrer ikke nå as. Mulig vi får se om jeg kjøper meg E38 745 senere om det blir noe ny two-tone på g Hva trur om det Andreas? 745? ^^
|Andreas| Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Neida, prøver bare å overbevise deg om at du må farge den grå delen av dashen din Passer bra med grått gulv, sorte seter, sort midtkonsoll og grått skinn i døra 745. ja. Tror det kan blir kult, jeg Sett på noen spesielle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå