SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Nei jeg har mine tvil fortsatt, den ser jo grei ut syns jeg da, og veier mye mye mye mindre
|Andreas| Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 btw Tommi; Nå som du har tatt av bakfangeren, er det en fin mulighet til å vaske litt bak der også
SweetBMW Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Andyboy... Det er allerede gjort ;) Bare ikke tatt noe bilder av det Slapp av, blir en særdeles stor update til uka
bmwgreg90 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 schmiedmann har noen forskjellige csl luker åxå original. om du skal selge din så kjøper jeg gjerne!
Eksos Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Hva skal du gjøre med bakfangeren da? Jeg har org ac schnitzer add-on liggende
SweetBMW Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Jeg har egentlig bestemt meg for Mtech 2 bakfanger med carbon diffuser. Men jeg har også sett på den ACS addon, hvor mye kunne du evt tenkt deg for den da? Skulle egentlig kjøpe Mtech2 fanger av en her i Stavanger som "plutselig" ble påkjørt bakfra etter mye om og men om denna fangern, så, ja. Må evt kjøpe meg en mtech 2 først da selv om jeg allerede har diffusern
Eksos Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Usikker på hva den er verdt egentlig, er vell helt strøken egentlig.. En tusenlapp? Den er lakkert gull (Penguin' sin gamle)
SweetBMW Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Spennende Kan du ta et bilde og poste hr? =)
Kny Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Du har ikke vurdert SRS-tech bakfanger og da? Ikke mange som har det, synes den er grom!
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Jo jeg har vurdert den også, syns kanskje ACS addon var litt tam men srs er litt for aggressiv om du skjønner....
SweetBMW Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Hehhe vet du angrer på salget Andreas Liten update i dag: Fikk hjernen og M3 instrumentet tilbake fra koding i dag Etter litt kobling her og der skulle jeg vri om nøkkelen.... NADA! DØDT! ikke antydning til liv en gang. Motorn tørna ikke,ingenting. Etter en liten tlf til M3 Yngve gikk vi litt tom for ideer. Så det endte med en litt dyrere samtale til Canada. Zac @ RPM Motorsport bidro med feilsøking over tlf til sikkert 40kr minuttet. kom frem til at jeg hadde feil kontakt i motrroommet så det blir fiksa i løpet av uka Må bare finne en donor bil og ta den kontakta fra... Ellers er det blitt småtteri oppdatert interiøret med ///M ratt Mangler airbag dog da denne kostet en arm og et bein, så denne finner jeg brukt. Jaja det var alt for i dag Blir vel litt mer i løpet av uka som går....
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 La inn et raskt bilde av M3 rattet sammen med M3 cluster montert... det forrige var da jeg hadde 318 clustern fortsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå