sv90 Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 var det plugg and play med rattet ? hadde du multi frafør eller etter monterte du ?
SweetBMW Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Jada amigo skal update nå! NÅ STARTERN OG GÅR!!!!!!!!!!! Starta etter 10. forsøk pga stått lenge og slikt antar jeg. Den har fuska seg gjennom 3 4 5 og 6 sylindre men nå gårn sånn tålelig. Litt barnesykdommer etter lang stillstående må forventes. Skal fylle ny god høyoktan i morra og se om det blir noe bedre Legger ut en liten video av brumlinga. Ser ut til at lyden av frieksos etter kattene var for mye for kameraet mitt så dere får bare godta det http://s194.photobucket.com/albums/z95/ ... EO0004.mp4 Litt ruskete? ja...
Bliza Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 gratulerer!, legg ut en film med pådrag når du har fått den til å gå rent da!. kansje man må ha seg et slikt anlegg!
SweetBMW Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 OOOooooog da var motorn "rast". Toppakninga blåst. Jeg nevnte som sagt noen at den fuska litt, og fant ut i dag at det var pga toppakninga var gåen. Gul krem i toppdeksel og vann i sylindre 1 ,5 og 6. Såååå får bare ringe og bestille ny toppakning og innsugspakning om jeg må ta av innsuget. (Les, o jeg gidder). Prøve å ta av så få ting som mulig Kommer bilder senere.
M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Så kjipt da. Men nå vet du hva det er da. Stå på videre.
SweetBMW Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Nye pakninger bestilt allerede så blir skruing i morra tenker jeg hehehhe Måtte jo bare være noe som tilsier at hele motorn må i deler igjen da. Så da ere Kam timing ALL OVER AGAIN.. pain
SweetBMW Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 TJa. I dag med litt innsats og arbeidshjelp har jeg fått skifta toppakning og stramma til det meste. Mangler to bolter til vanosen før oppstart og koble til bensina igjen, men etter det skal man prøve med fyrings igjen Er ikke så rart den ikke gikk ordentlig om man ser på sylinderne. Noe av vannet kom etter at jeg tok av toppen og rant neri der, men en del var der fra før av... Seff skulle ikke dette gå helt smertefritt da... Idioten som designa disse boltene på VANOS med Torx innvendig huet, herregud for en taper det var. UMULIG å ikke dra rundt disse. så da var det frem emd sveiseapparatet og sveise fast noe og så få ut denne. Dette tok noen timer... Æsj.. Ooooog sammen igjen
M3 Yngve Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Planer du ikke toppen når den først er av da ? Eller var det gjor før ?
SweetBMW Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Toppen var jo på overhaling hos OSS. Der ble den planet, portet, og 24 nye ventiler + seter + fjærer alt. Men jeg tror det var pga jeg ikke stramma ordentlig eller noe.
sv90 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 montert nye o-ringer på vanosen på denne og? gleder meg til jeg får vanosen i posten fra deg og får nytt liv i bilen min
SweetBMW Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Gjort det på denne og ja. Henta Vanos klokka i stad så skal sende den i morra formiddag
bmwZ Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Sykt kjipt med motoren, men skal si du har arbeidsmot Blir du klar til Mai da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå