Gå til innhold

SweetBMWs 318CiA > 325Ci Avsluttet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

var det plugg and play med rattet ?

hadde du multi frafør eller etter monterte du ?

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jada amigo skal update nå! :)

NÅ STARTERN OG GÅR!!!!!!!!!!!

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Starta etter 10. forsøk pga stått lenge og slikt antar jeg. Den har fuska seg gjennom 3 4 5 og 6 sylindre men nå gårn sånn tålelig. Litt barnesykdommer etter lang stillstående må forventes. Skal fylle ny god høyoktan i morra og se om det blir noe bedre :)

Legger ut en liten video av brumlinga. Ser ut til at lyden av frieksos etter kattene var for mye for kameraet mitt så dere får bare godta det :P

http://s194.photobucket.com/albums/z95/ ... EO0004.mp4

Litt ruskete? ja...

Skrevet

OOOooooog da var motorn "rast".

Toppakninga blåst. Jeg nevnte som sagt noen at den fuska litt, og fant ut i dag at det var pga toppakninga var gåen. Gul krem i toppdeksel og vann i sylindre 1 ,5 og 6.

Såååå får bare ringe og bestille ny toppakning og innsugspakning om jeg må ta av innsuget. (Les, o jeg gidder). Prøve å ta av så få ting som mulig :P

Kommer bilder senere.

Skrevet

Nye pakninger bestilt allerede så blir skruing i morra tenker jeg hehehhe :P

Måtte jo bare være noe som tilsier at hele motorn må i deler igjen da. Så da ere Kam timing ALL OVER AGAIN.. pain :P

Skrevet

TJa. I dag med litt innsats og arbeidshjelp har jeg fått skifta toppakning og stramma til det meste. Mangler to bolter til vanosen før oppstart og koble til bensina igjen, men etter det skal man prøve med fyrings igjen :)

Er ikke så rart den ikke gikk ordentlig om man ser på sylinderne. Noe av vannet kom etter at jeg tok av toppen og rant neri der, men en del var der fra før av...

Seff skulle ikke dette gå helt smertefritt da... Idioten som designa disse boltene på VANOS med Torx innvendig huet, herregud for en taper det var. UMULIG å ikke dra rundt disse. så da var det frem emd sveiseapparatet og sveise fast noe og så få ut denne. Dette tok noen timer... Æsj..

kr7g753hauirx6xhdwhc.jpg

pems52ot47p7geyv86bx.jpg

p8zjq6ys9btcp1ypkjxh.jpg

7ylrcl85dyphejot487j.jpg

j9ga01ajy5b5bqt4yyl1.jpg

Ooooog sammen igjen :)

nr8p6ampcosmwwfs1sk1.jpg

Skrevet

Toppen var jo på overhaling hos OSS.

Der ble den planet, portet, og 24 nye ventiler + seter + fjærer alt. Men jeg tror det var pga jeg ikke stramma ordentlig eller noe.

Skrevet

montert nye o-ringer på vanosen på denne og? :)

gleder meg til jeg får vanosen i posten fra deg og får nytt liv i bilen min :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...