hertz Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Fikk vite at ein kan skjekke om bilen sin kjørelengde er stilt tilbake på bmw viss ein trykke inn den resetknappen på tripptelleren mens en vrir nøkkelen om eit hakk. Då ser ein kor langt bilen har kjørt. Og ifølge den so har bilen min kjørt 360 000 når den bare viser litt over 200 000. Er det der noke å stole på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Erik- Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Mange som har dummet seg ut på det der(iberegnet meg selv) Har vært oppe flere ganger også. Den testen du gjorde var kun en piksel test. Tallet du får opp har ingenting med km stand og gjøre =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 det er ganske vanskelig å stille km stand på BMW, dersom du ikke vet hva du driver med, siden de er lagra på flere steder. Men for å få lest ut riktig km stand kan du lese ut fra LCM Eventuelt kan jeg gjøre det for deg om du ikke gidder dra på verksted Link to comment Share on other sites More sharing options...
hertz Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 Det var bra det ikkje har noke me km å gjøre, trudde eg var blitt lurt nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Erik- Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 mange gjør det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts