tøttatoppen Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Hallo. Jeg er ikke fornøyd med lyden i min E60, og funderer på å oppgradere systemet slik det gjøres her: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=105004&hilit=oppgradere+e60 Men, hvordan finner jeg ut hvilket system som er levert med bilen originalt? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammerz Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Om du leser alle innleggene i den linken du viser til, vil du finne ut hvordan dette gjøres. Det står også en kode i utstyrslisten, som forteller hvilket system bilen er utrustet med. Enkleste utgaven har to sub'er under forsetene, mellomtone i dørene foran og hattehyllen, samt diskanter bak speilene i dørene foran og hattehylle. Ingen ekstern forsterker. Denne har jeg, og har bestilt oppgraderingskit fra Tyskland, med høyttalere og sub'er som passer i eksisterende utsparinger, samt ekstern forsterker. Kommer på totalt ca. 9000. Har fått meget gode tilbakemeldinger fra flere som har montert det. Men les, -som sagt, videre her: viewtopic.php?f=10&t=105004&hilit=oppgradere+e60 Du kan også få mer opplysninger om hvor jeg har bestilt mitt, om du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøttatoppen Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Tak for info. Tar kontakt med BMW og ber om kopi av utstyrslisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøttatoppen Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Hjelp! I følge Bavaria, framkommer det ikke i utstyrslisten hvilket anlegg jeg har. Noen tips på hvordan jeg kan finne ut av dette selv. Evt. om noen med tilgang til BMW's datasystemer kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Hjelp!I følge Bavaria, framkommer det ikke i utstyrslisten hvilket anlegg jeg har. Noen tips på hvordan jeg kan finne ut av dette selv. Evt. om noen med tilgang til BMW's datasystemer kan hjelpe meg Hvis du stikker nedom i Haslevangen 47, kan jeg se etter for deg. Har oppgradert og skiftet stereo ut i en god del e60.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Jeg vil jo tro at siden det ikke er nevnt i utstyrslisten har du nok den rimeligste utgaven. Altså Standard utgaven. De fører vel bare opp ekstrautstyr i utstyrslisten som i min med HIFI pakken. Står for eksempel ikke at det er elektriske vinduer heller siden det er standard! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøttatoppen Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Jeg vil jo tro at siden det ikke er nevnt i utstyrslisten har du nok den rimeligste utgaven. Altså Standard utgaven. De fører vel bare opp ekstrautstyr i utstyrslisten som i min med HIFI pakken. Står for eksempel ikke at det er elektriske vinduer heller siden det er standard! Tror du har rett. Satser på at jeg har Hifi pakke (676) -10 høytalere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Dersom det ikkje står noko i utstyrslista har du standard. Sjekk om du har forsterker bak på venstre side. Dersom du har ein liten forsterker så har du Hifi (676) Har du ein litt større sak så har du Hifi Pro (677). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøttatoppen Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Flott, takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøttatoppen Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Dersom det ikkje står noko i utstyrslista har du standard. Sjekk om du har forsterker bak på venstre side. Dersom du har ein liten forsterker så har du Hifi (676) Har du ein litt større sak så har du Hifi Pro (677). Hallo. Jeg har tatt en kikk bak i bilen, og de eneste boksene jeg kunne finne lå under reservehjulet, midt i bagarsjerommet. Jeg har tatt noen bilder, og lurte på om noen av dise boksene kunne være forsterkeren. I tillegg kan jeg kun finne 8 høytalere i bilen. To i hver dør foran, en under hvert sete, og et par i hattehylen bak. I følge et annet innlegg på forumet, skal hifi (676) bestå av 10 høytalere. Spørsmålet mitt er om jeg ikke har funnet de to siste høytalerne, eller om det ligger to høytalere i samme innsatts. Legger ved noen bilder her også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøttatoppen Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Dersom det ikkje står noko i utstyrslista har du standard. Sjekk om du har forsterker bak på venstre side. Dersom du har ein liten forsterker så har du Hifi (676) Har du ein litt større sak så har du Hifi Pro (677). Hallo. Jeg har tatt en kikk bak i bilen, og de eneste boksene jeg kunne finne lå under reservehjulet, midt i bagarsjerommet. Jeg har tatt noen bilder, og lurte på om noen av dise boksene kunne være forsterkeren. I tillegg kan jeg kun finne 8 høytalere i bilen. To i hver dør foran, en under hvert sete, og et par i hattehylen bak. I følge et annet innlegg på forumet, skal hifi (676) bestå av 10 høytalere. Spørsmålet mitt er om jeg ikke har funnet de to siste høytalerne, eller om det ligger to høytalere i samme innsatts. Legger ved noen bilder her også: Eller kan den ligge bak dette panelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå