timle Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Ut fra bildene jeg legger ut kan dere gi bud på sakerne:) Dere kan gi bud på alt også 2500 kr så selger jeg hele sulamitten. Men må da hentes self:) 1diagnostikdatamaskin. selvstendig. henter strøm fra kontakten på bilen. Støtdemper tårnlager. solgt 1 panserdemper og 1 bagasjelukedemper Cruisecontroller. Blinkhendel og visker hendel solgt bakside av tenningslåsen. Ratt til e36. Taklukemotor. Kupevifte. Sentrallåsene. Alle dører og tanklokk. Startmotor 525 24 ventiler 3 abs følere. Komplett bensinpumpe med tankmåler. 2 stk stikkakslinger. 4 stk 15" dekk kapsler. Takluke bryter. Div moduler abs og selv diagnostik. Nakkepute holder bak for dem som ikke har nakkeputer i baksete. Motordeksel 525. Hatthylle som ikke er ødelagt og skåret i. Orginalt hengerfeste 525. kulen kan skru`s av. holdes av 2 store bolter. bud? Alle deler er i orden og fungerer som de skal:) da kan dere bare ringe meg å si hva dere vil ha:) tlf 92052187 TIM.
vossagut Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Pris på rattet? Har du deksel rundt rattstammen og? Evt pris?
Kai-P. Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Klarer du å finne ut originalnr på tårnlagrene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå