Gå til innhold

E36 fusker merkelig. Problem med hjernen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Min 318i e36 begynte plutselig å fuske på en merkelig måte. Det er veldig "raske" nykkinger. Ikke noe hosting eller tegn på dårlig bensinpumpe aktig, den bare dør helt i noen sekunder. Turtellernåla går helt ned på null og hvis det ikke hadde vært for at den ruller på giret så hadde den ikke startet igjen. Jeg tenker det må være noe som plutselig ikke får strøm....???

Har ikke funnet noen måte å fremkalle det på. Det bare skjer av og til. Den kan være tilnærmet umulig å kjøre i 5 minutt, så er den som normal i 1 time....

Noen forslag?

Skrevet
Har nesten akuratt samme problemet med min, har du m40 motor? si ifra hvis du finner noe, så skal jeg si ifra hvis jeg finner no

Mener jeg har M43...

Skal uansett si fra om jeg finner ut noe. Vurdere å dra til verksted og få lest av feilkodene,, mulig det kan gi noe relevant info.

Skrevet

Sjekke fordelere, skru ut alle pluggene, sjekk plugglednignene også etc... begynn med å se på pluggene...

kan også være diverse følere som er teite, lmm kan også skape seg litt, men høres ikke helt ut som om det er den....

Skrevet

Har samme problem med min m40 og har blitt fortalt at reg.reim er problemet. Den er visst en halv/hel tann feil og dermed fjusker den på varm av en eller annen grunn!:)

Skrevet
Kan også nevne at dette ser ut til å skje på varm motor og ikke på kald.

I tillegg så går den fint på tomgang, og hakkinga skjer oftest når jeg har gir litt gass.

eg har akkurat det samme problemet med min m50b25. finner ikke ut av hva det kan være har byttet sensorer, plugger, plugg ledninger, innsugsbelg, bensinpumpe, og mye annet men finner ikke ut av det. du må si ifra viss du finner ut hva som er feil med din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...