Gå til innhold

81' E21 316->320/4 Resturering (oppdatert 13/9)


Elliott
 Share

Farge?  

30 stemmer

  1. 1. Farge?

    • Orginalfarge
      11
    • Alpinweiss 2
      11
    • Annet?
      8


Anbefalte innlegg

Skjer lite hær for tiden, er i gjennomsnitt -10 grader i garasjen så blir vanskelig å holde på da. Har bestemt meg for at det blir en brunfarge, muligens en 2011 opel insignia farge :D

Skjønner det med kuldegradene... Men OPEL-farge?? #-o:lol:

Finnes jo noen pene BMW-brunfarger også; Sepang og Marrakesh f.eks, men også mer "periode-korrekte" for en E21

Bahama-beige fra E28 f.eks.... 8)

h5s-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer lite hær for tiden, er i gjennomsnitt -10 grader i garasjen så blir vanskelig å holde på da. Har bestemt meg for at det blir en brunfarge, muligens en 2011 opel insignia farge :D

Skjønner det med kuldegradene... Men OPEL-farge?? #-o:lol:

Finnes jo noen pene BMW-brunfarger også; Sepang og Marrakesh f.eks, men også mer "periode-korrekte" for en E21

Bahama-beige fra E28 f.eks.... 8)

Denne Opel-fargen er sykt fin, lakket et transportskadet tak i denne fargen, sikkert den første i norge som faktisk lakket den fargen? Finner ingen bilder av den på nettet,

Men er bare en tanke da, Sepang og Marrakesh er veldig fine farger, så er det jo ett pluss at det er bmw farge, men har ikke bestemt meg enda. Første gangen jeg hellakkerte E30'n så skulle den blir blå, men da endte jeg opp med matt grå, andre gangen jeg hellakkerte den (ca 9mnd senere) skulle den bli grønn, da endte jeg opp med lambo-orange. Så ikke alltid men ender opp med det man har tenkt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...