winchester Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Nei, ingen andre forskjeller. Annet enn 168- og 188-hus på differensialen.
Østgaard Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Nei, ingen andre forskjeller. Annet enn 168- og 188-hus på differensialen. Er vell forsjellige tykkelser på stab-staget foran.(er vell 20mm på 325) Og bake er det vell ikkje stabstag i det heile tatt på 318?(Trur det er 14,5 på 325) 325 har også ventilerte skiver foran.
slettbas Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Ser meget bra ut! her må man følge med for å lære litt
Bmw-Lars Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Takk for svara Da vet jeg hvert fall hva jeg må bytte i understellet. Men venter bare på stålbørste, så jeg får pussa bort understellsmassa Bestilte den for snart 3 uker siden, de sa att de skulle ha den om et par dager Men begynner å skrape den istelle, håper på å få gjort litt nå i helgen. Skal også prate med en angående sandblåsing av deler og gulvet
Bmw-Lars Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Får vel oppdatere litt her nå, lenge siden sist. Har fått stålbørsten nå Tok for lang tid med å skrape, så har fått pusset litt av gulvet nå. Fant to rusthull på det jeg slipte. Det var nederst i innerskjermen framme og bak skjøten der. Må vente till det blir litt varmere, før jeg får sandblåst. Var ikke varme der jeg tenkte jeg skulle få sandblåst Er du førnøyd nå da Tobias? Er ikke så bra bilder, men her er noen:
bmwe_e36 Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 måtte bare si tel lars i går at du syns han var treg vettu
Bmw-Lars Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Har fått gjort litt nå. Har sveist igjen det ene hullet, og kappet ut det andre. Men etter jeg har sandblåst og slipt gulvet. Så vet jeg ikke helt hvordan grunning jeg skal bruke. Syre eller epoksigrunning? Noen som vet? Her er to bilder:
speedtouch01 Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 grundig arbeid men du må ikke lakkere bilen under med tectyl rett oppå syregrunningen. tectylen er ikke luft eller vann-tett og det er ikke syregrunningen heller, så da vil den bare ruste i kav over alt når du har blåst den ned slik. du må ha understellsmasse på først før du evt har tectyl på slitasjepunkter.
skrokkis Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 bruk epoxy grunding, blitt anbefalt det av en lakkerer. men bra prosjekt du har! grundig arbeid
Bmw-Lars Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 bruk epoxy grunding, blitt anbefalt det av en lakkerer. men bra prosjekt du har! grundig arbeid Ja, pratet med en lakkerer i går. Han sa att det var bedre med epoksygrunning og legge på en hard lakk oppå den. Han anbefalte ikke å sandblåse, så får se hva jeg gjør med rusta. Men han skulle komma til uka og se på den. Jeg og broren min har pusset i dag. Så har tatt allt som jeg kommer til med vinkelsliper på. Skal få tatt resten med en liten sliper. Og så er det litt sveising. Ventet på de siste plåtdelene fra koed. Men skal på kurs i morgen og Tirsdag. Men satser vel på å få lakkert den snart. Her er noen bilder
bmwp0wer Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 faen du står på kos va det å feste bakplata ?? holder på å bytte på min sin e30 sjø
Bmw-Lars Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 faen du står på kos va det å feste bakplata ?? holder på å bytte på min sin e30 sjø Hehe. Da jeg tok av bakplata, så borra jeg ut punktene. Så borra jeg hull på den nye bakplata på samme sted i ca 5 cm mellomrom. Så sveiste jeg i disse hullene. Mot bakskjerma så helsveiste jeg. Håper du skjønnte det
bmwrasaren Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Hvilken stålbørste bruker du? Kjempeflott prosjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå