Bmw-Lars Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Får vel oppdatere litt her Lenge siden sist nå. Nå er den ferdig lakkert i motorrom, under, inni og bagasjerom. Er svart base og klarlakk under, og metallic i motorom Har fått begynt å montere litt her og der. Har også fått levert søknad om ombyggning, og de hørtes positive ut til det Så nå venter jeg på brev fra de. Skal prøve å få tatt noen bilder til. Her er noa:
bmw_odd Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 dette blir strøkent!!! kan vel ikke gjøres mer grundig enn du gjør det!!
Bmw-Lars Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Har fått tatt flere bilder Har fått begynt å montere. Fått inn dashbord, rattstamme, pedaler og varmeapperat. Har også kjøpt ny isolasjonsmatte til torpedovegg i motorrom. Da den gamle var stygg Driver å monterer elnett nå. Men husker ikke hvor allt satt enda. Så går litt smått med noen ledninger Også er det noen som har noen anbefalinger om olje som man spruter inni kanaler osv? Her er noa bilder:
G-RACING Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Kjempe flott resultat!! Virkeleg imponert!
mxsondre Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Bra arbeid! men skal du ikke ha noe understellmasse på bilen?
Bmw-Lars Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Takk for alle kommetara Bra arbeid! men skal du ikke ha noe understellmasse på bilen? Har ikke tenkt til det nei For lakkerern mente det skulle gå bra med tanke på stinsprut, men greit å forsikre seg litt mer bak bakhjulene. Så har tenkt til å finne noe jeg kan ha der, og kansje bak framhjulene. Muligens tunn asfaltmatte eller tykk folie eller noe ala det.
mxsondre Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 åja, inni hjulbuene er det nok lurt ang olje til å bruke inne i hulrom så er egentlig det beste å bruke sagkjeolje faktisk som hørte av en lakkerer. Men sjøl har jeg brukt hulromspray fra terrason, den får man kjøpt hos meca
Bmw-Lars Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Har fått gjort litt i helga. Fått lagt opp det meste av elnett inne, men det er noen kontakter jeg ikke finner ut hvor skal Har lagt opp kabel til elektrisk soltak, nye høytaler kabler, signalkabler og kabel til batteri. Har også fått lagt opp skjult elnett i motorrom, men er også noen kabler jeg ikke husker der. Også er jeg nesten ferdig i bagasjerommet. Mangler å stripse litt Så er nesten ferdig med det elektriske Har tenkt på hvordan farge jeg skal ha understellet i. Tror det står i mellom rød/grå eller blå/grå. Det blir i såfall samme grå som motordeler er pulverlakkert i. Hva tror dere? Trenger hjelp med disse kablene under dashbordet: Og denne i motorrom, er en på begge sider
Bmw-Lars Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Fikk gjort litt denne helga å Har fått behandlet kanalene og der jeg har sveist med noe oljeguffe Fikk noe jeg kunne bruke av lakkerern, mener det heter Fluidfilm. Har også fått vasket gulvmatta, og montert en del inni. Men finner ingen naturlig vei for å dra batterikabelen gjennom torpedoveggen. Noen som vet hvor den går orginalt på 325 og M3? Skal prøve å få rota meg til å få slipt og sandblåst litt understellsbiter, Så jeg får begynt å montere litt i motorrom og under.
mxsondre Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Her ser du hvor kablen går orginalt på 325 og m3. Har du ikke hull der skal det gå ann og bare slå ut den lille plate biten som er ment for å trekke kabel
Bmw-Lars Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Her ser du hvor kablen går orginalt på 325 og m3. Har du ikke hull der skal det gå ann og bare slå ut den lille plate biten som er ment for å trekke kabel Der ja, takk Fant ikke ut hvor den kom ut. Da skal jeg prøve å få fram en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå