Ole85 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Noen som har noen anbefalinger? Eventuelt typiske feil og mangler som kan være på disse bilene? Hva må jeg se etter? Takk for svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E30/ På cab er det ikke uvanlig at bakruta sprekker. Heller ikke uvalig at det lekker inn vann ved frontruta. Verdt å sjekke nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Vanskelig med disse i Norge... De fleste trenger mye oppmerksomhet. Så ta Deg litt god tid, sjekk annonsene hver dag, kan hende det kommer en bra bil De to ser ut til å være grei utgangspunkt, til det som ligger til salgs for øyeblikket: (men har ikke sett på bilene i virkeligheten) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23820141 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23824855 Resten av bilene har stått et stund og ser heller ikke intressant ut :/ For det første så må Du se etter rusten (på sidene i bagasjerommet, hjulbuene bak og ellers). Hender at preface har minde rust enn facelift, hehe så en nyere bil trenger ikke bety at den har mindre rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole85 Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Takker for tips. Jeg har funnet en bil som ikke er på noe annonse skjønner du. Vi ble enige om å bytte mot min e39 så får jeg litt cash over. Kommer tilbake til det etter evt bytte. Men har spm ang den bilen. Bilen er senket, men står ikke godkjent i vognkortet, men bilen ble eu godkjent sist sånn som den er nå. Eieren mener det at bilen er senket sånn at du kan få godkjent uten å ha noen papirer??? Lurer på om han sa at grensen var 40mm og han hadde 30 på bilen sin? Noen som vet om dette stemmer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 jeg tror:hvis du skal godkjenne bilen med senk, så er du nødt til å dokumentere hans påstand med papirer fra bmw, hvis det er sant som han sier. (tviler egentlig,men ring og hør med bmw&b.t.) ellers så trenger tuv papirer, nye papirer på 4hjulskontroll+lyktejustering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Får ingenting godkjent uten tuv (og da helst på engelsk) Jeg vil tro han mener at den går gjennom EU-godkjenning med den senken montert? Mange som slipper det igjennom hvis det er lite senk og det ikke er opplagt at det er senkefjører (rød, grønne osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå