Gå til innhold

Anbefalinger av kjøp av 1991 BMW 320 e30 cab.

Ole85
 Share

Anbefalte innlegg

Vanskelig med disse i Norge... De fleste trenger mye oppmerksomhet.

Så ta Deg litt god tid, sjekk annonsene hver dag, kan hende det kommer en bra bil ;)

De to ser ut til å være grei utgangspunkt, til det som ligger til salgs for øyeblikket:

(men har ikke sett på bilene i virkeligheten)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23820141

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23824855

Resten av bilene har stått et stund og ser heller ikke intressant ut :/

For det første så må Du se etter rusten (på sidene i bagasjerommet, hjulbuene bak og ellers). Hender at preface har minde rust enn facelift, hehe :P så en nyere bil trenger ikke bety at den har mindre rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips.

Jeg har funnet en bil som ikke er på noe annonse skjønner du. Vi ble enige om å bytte mot min e39 så får jeg litt cash over. Kommer tilbake til det etter evt bytte.

Men har spm ang den bilen. Bilen er senket, men står ikke godkjent i vognkortet, men bilen ble eu godkjent sist sånn som den er nå. Eieren mener det at bilen er senket sånn at du kan få godkjent uten å ha noen papirer??? Lurer på om han sa at grensen var 40mm og han hadde 30 på bilen sin?

Noen som vet om dette stemmer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror:hvis du skal godkjenne bilen med senk, så er du nødt til å dokumentere hans påstand med papirer fra bmw, hvis det er sant som han sier. (tviler egentlig,men ring og hør med bmw&b.t.) ellers så trenger tuv papirer, nye papirer på 4hjulskontroll+lyktejustering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ingenting godkjent uten tuv (og da helst på engelsk)

Jeg vil tro han mener at den går gjennom EU-godkjenning med den senken montert? Mange som slipper det igjennom hvis det er lite senk og det ikke er opplagt at det er senkefjører (rød, grønne osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...