råner Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Hei har akkuratt kjøpt en 318i Selgeren jeg kjøpte den av sa han ikke var sikker på om det var kjede eller ikke.. har ikke så peiling selv så derfor håpet jeg på noen bra svar bilen har kjørt 140 000km uten at det er byttet noen av delene Tusen takk for svar på forhond Mvh Adam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eksos Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Skal vell vere M40 motor du har? Jeg har iallefall reim på min 91-modell, skiftintervall på 40 000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 92 modell har registerreim. Hvis den har overlevd 140K km uten bytte er nesten et under da disse har intervall på 40K km... Bytt før det er for sent! Link to comment Share on other sites More sharing options...
råner Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 men da så.. Må få ho på verksted da Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eksos Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Enkel jobb å bytte selv, går en times tid om du ikke har prøvd før Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts