Gå til innhold

m50b25nå er det nok!!!! kommer vann i cylinder 4:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

og nå vann i cylinder nå holder det den motor skal jeg kjøre personlig til han jeg kjøpte den av og kaste den på han etter all slitet nå. åssen hadde det vert og satt in alu blokk m52 enkel vanos motor b25/b28?

kjøpte ny motor satt den inn og starta, den fyrte men hadde ikke olje trykk. ringte til han jeg kjøpte motorn av, da sier han at det ikke satt det ikke noe sugerør til olje pompa i bunnpanna? :evil:

fyfa..... må jeg ta ut motorn for og sette inn sugerøret?

motor er m50b25 vanos. e34 1995 model.

Skrevet
kjøpte ny motor satt den inn og starta, den fyrte men hadde ikke olje trykk. ringte til han jeg kjøpte motorn av, da sier han at det ikke satt det ikke noe sugerør til olje pompa i bunnpanna? :evil:

fyfa..... må jeg ta ut motorn for og sette inn sugerøret?

motor er m50b25 vanos. e34 1995 model.

Hvis han ikke har opplyst om dette hadde jeg satt motoren på en pall og kastet den inn i varebilen, veltet den på trappa hans og krevd tort og svie tilbake, hvis ikke han ville løpe naken rundt Mjøsa. :?

I E34 hadde jeg tatt ut motoren, det går fort i et så stort motorrom. Bunnpanneknot er noe drit fra undersiden, spesielt om man skal få det tett uten å tømme halve tuba med pakningssement.

Skrevet

Og hva var grunnen til at sugerøret manglet? Er jo ikke helt vanlig å selge en motor uten det på plass og ikke informere om dette før motoren startes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...