marius_m535_90 Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 og nå vann i cylinder nå holder det den motor skal jeg kjøre personlig til han jeg kjøpte den av og kaste den på han etter all slitet nå. åssen hadde det vert og satt in alu blokk m52 enkel vanos motor b25/b28? kjøpte ny motor satt den inn og starta, den fyrte men hadde ikke olje trykk. ringte til han jeg kjøpte motorn av, da sier han at det ikke satt det ikke noe sugerør til olje pompa i bunnpanna? fyfa..... må jeg ta ut motorn for og sette inn sugerøret? motor er m50b25 vanos. e34 1995 model.
Waldez Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Har tatt av bunnpanne på E34 uten å ta ut motor,men er litt knoting.
takaasen Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Du klarer å få av bundpannen ved og løfte opp motoren litt. enormt trangt. men fikk den av på min første 525ia. e34.
oddis Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 kjøpte ny motor satt den inn og starta, den fyrte men hadde ikke olje trykk. ringte til han jeg kjøpte motorn av, da sier han at det ikke satt det ikke noe sugerør til olje pompa i bunnpanna? fyfa..... må jeg ta ut motorn for og sette inn sugerøret? motor er m50b25 vanos. e34 1995 model. Hvis han ikke har opplyst om dette hadde jeg satt motoren på en pall og kastet den inn i varebilen, veltet den på trappa hans og krevd tort og svie tilbake, hvis ikke han ville løpe naken rundt Mjøsa. I E34 hadde jeg tatt ut motoren, det går fort i et så stort motorrom. Bunnpanneknot er noe drit fra undersiden, spesielt om man skal få det tett uten å tømme halve tuba med pakningssement.
Waldez Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Og hva var grunnen til at sugerøret manglet? Er jo ikke helt vanlig å selge en motor uten det på plass og ikke informere om dette før motoren startes.
marius_m535_90 Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 motor kommer fra e36 325 han hadde bytta råder og bannpanne til e34 og så hadde han ikke satt i røret og han viste det... går det ann.... hadde tenkt og parkere denna audin og få kjørt litt fin bil.
Waldez Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Du trenger ikke ta bunnpanna helt ut kommer til for å skru fast sugerøret bare med å senke bunnpanna ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå